piątek, 27 września 2013

INSTA MIX

Hej dziewczyny ;))

Chciałabym tu bywać częściej i wklejać dla Was nowe posty ale tego czasu ciągle brakuje...

Małe zestawienie instragramowego Mixa :) kilka nowości i rzeczy które skradły moje serce, jesli macie któreś z nich to piszcie czy u Was sie sprawdziły, a moje recenzje nowych pędzli, lakierów piaskowych czy podkładu MAP pojawią się wkrótce ;)



Pozdrawiam i do następnego :)

wtorek, 3 września 2013

Piaski LOVELY

Hej Dziewczyny ;)

Dziś kilka słów o lakierach piaskowych Lovely które noszę od jakiegoś miesiąca na paznokciach na okrągło, tak bardzo je polubiłam.

Mam 2 kolory morski i żółty, bo tak szybko zniknęły ze sklepów że na czerwień się nie załapałam, ale spokojnie już zamówiłam 5 kolorów z Golden Rose i mam nadzieje że będą tak samo świetne ;)

Lakiery mają świetną strukturę, trochę się obawiałam że będą się zadzierać o ciuchy albo włosy, ale na szczęście tak nie jest, mają wygodne pędzelki dzięki czemu malowanie pazurków idzie szybko i sprawnie i ku mojemu zdziwieniu bardzo szybko schną :) i trwałość, pomalowane nimi paznokcie noszę nawet tydzień :)

Kolor żółty ma w sobie drobniuteńki brokat i jest bardziej jednolity w strukturze.
Zdjęcia robiłam zaraz po pomalowaniu, później już zapomniałam zrobić wyraźniejszych.


Za to kolor morski ma w sobie drobiny mniejszego i większego brokatu i wyglądem przypomina pokruszoną bombkę, jest cudny :) pierwsze zdjęcie robione zaraz po pomalowaniu, kolejne - paznokcie malowałam w piątek a zdjęcia robiłam przed chwilą (wtorek) czyli 4 dni a paznokcie wyglądają idealnie :)






Podoba Wam się efekt piasku czy już Wam się przejadł ? ja z niecierpliwością czekam na paczuszke z nowymi kolorami golden rose :D

Pozdrawiam i do następnego :)


wtorek, 27 sierpnia 2013

Brush spa za 4 zł :)

Hej Dziewczyny ;))

Jakiś czas temu, chyba każdy o tym słyszała, Sigma wypuściła gumową rękawicę która miałaby ułatwić mycie pędzli, jednak cena tej rękawicy jest po prostu z kosmosu, ja widząc ten gadżet, twierdziłam że jest on zbędny, bo do tej pory myłam swoje pędzle na dłoni i szło mi to dobrze, więc po co komu taki gadżet tym bardziej w takiej cenie...

Dużo dziewczyn szukało odpowiedników tej rękawicy, niektóre próbowały zrobić coś same, niektóre kupowały gumowe masaże do ciała które podobno świetnie się spisywały, i po takich recenzjach i ja pomyślałam że może kiedyś kupię i spróbuję, ale jakoś mi to wyleciało z głowy, i będąc ostatnio z siostrą w chińskim centrum :) rzuciła mi się w oczy pewna gumowa łapka, koszt jej to aż 4 zł i docelowo przeznaczona jest do kąpieli małych piesków ;P






Łapka jest świetna, bardzo szybko i dogłębnie domywa pędzle, świetnie radzi sobie z gęstymi flat topami jak i z małymi pędzelkami do oczu, teraz nie wyobrażam sobie mycia pędzli innym sposobem :) i jeśli macie u siebie w mieście chińskie centrum to sprawdźcie czy jest u Was bo za 4 zł na prawdę się opłaca, chociażby na spróbowanie :))

Dajcie znać czy macie jakiegoś swojego zastępce brush spa czy wolicie jednak myć pędzle swoimi paluszkami :)

Pozdrawiam i mam nadzieje do następnego :)



wtorek, 13 sierpnia 2013

Stippling Brush realTechniques

Hej Dziewczyny :) 

Dzisiaj moja opinia o pędzlu RealTechniques Stippling brush.

W internecie swego czasu wyrosło jak grzyby po deszczu pełno pochlebnych opinii na temat tego pędzla, że jest on najlepszym pędzlem do podkładu, daje efekt air brush i w ogóle same ochy i achy, więc po tylu pozytywnych recenzjach zamówiłam i ja.

Moja dzisiejsza recenzja będzie raczej krótka, bo ja moim skromnym zdaniem uważam że jest to dobry pędzel do podkładu ale nie najlepszy... ponieważ
+ faktycznie daje efekt air brush, podkład nim nałożony wygląda bardzo naturalnie i pięknie stapia się ze skórą,

+ ma świetną rączkę dzięki której możemy położyć pędzel na blacie po jego użyciu,

+ włosie pięknie się domywa i bardzo szybko schnie, nie gubi włosia

ale..
- jest bardzo mały w porównaniu do np. flat topa sigmy i hakuro, malowanie się nim wymaga trochę czasu i zabawy, średnio sprawdza się przy szybko zasychających podkładach jak np. revlon, bo zanim go ładnie rozblenduje na twarzy to on już zaczyna zasychać i trochę robią się plamy, ale przy kilku aplikacjach można dojść do wprawy bo jakoś później dawałam rade, jednak gdy nie mam czasu i chce szybko wykonać makijaż sięgam po flat topa sigmy,

- włosie niby jest miękkie, ale dla mojej wrażliwej cery jednak jest trochę drapiące, gdy stempluje nim twarz muszę się liczyć z tym że przez kolejne ok 5 minut twarz będzie zaczerwieniona i muszę trochę odczekać aż podrażnienie zniknie, niby da się z tym żyć ale trochę jest denerwujące,

- i co najważniejsze cena, ceny tych pędzli w Polsce to jakieś przegięcie ja swój zamawiałam na iHerb i zapłaciłam za niego ok 30 zł, i jeśli chcecie kupić te pędzle to radzę Wam nie przepłacać w polskich drogeriach internetowych lub na allegro.




Podsumowując pędzel jest fajny ale żeby jakiś najlepszy na świecie to nie powiedziałabym, jeśli macie ochotę go kupić to polecam spróbować, ale nie w polskich sklepach bo jeśli można go kupić taniej to po co przepłacać :) 

Ja mam ochotę jeszcze wypróbować inne pędzle RT i niedługo mam nadzieje będę je testować :) 

A Wy macie pędzle RT? ktróry jest Waszym ulubieńcem i co w ogóle myślicie o tych pędzlach?

Pozdrawiam i do następnego :) 


Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...