piątek, 20 stycznia 2012

Alterra - limitowana edycja żelu do kąpieli

Pewnego razu kiedy miałam już dosyć używania tych wszystkich żeli pod prysznic zawierających SLSy, które ciągle wysuszały moją skórę postanowiłam przejść na naturalne mydełka do mycia ciała. Po miesiącu czy dwóch stwierdziłam, że nie chce mi się bawić z tymi mydełkami i postanowiłam poszukać żelu nie zawierającego SLS i bardziej naturalnego, wreszcie kilka dni temu kupłam żel do kąpieli z Alterry. Żel ma fajny skład i te zapachy, które ulatniają się po otwarciu tubki mmm aż by się chciało zjeść. Mój zachwyt nad zapachem skończył się gdy tylko go użyłam. Pierwszy raz użyłam go 2 dni temu, gdy tylko połączyłam żel z wodą na gąbce słodki zapach zamienił się w niezły smród. Wczoraj użyłam go ponownie i znowu to samo. Ciało też śmierdziało ale na szczęście zapach ten utrzymuje się tylko przez chwilę, gdy tylko się zaczęłam balsamować zapach smrodku się ulotnił. Nie wiem czy tylko ten żel się tak zachowuje, czy też inne zapachy Alterry, ale jednak kąpiel z nim nie należy do najprzyjemniejszych :(  Zastanawiałam się nawet czy z moim ciałem jest coś nie tak?? nie wiem o co chodzi z tym żelem. Do plusów zaliczam to że jednak ładnie myje i nie wysusza mojej skóry, nie jest ściągnięta po wysuszeniu i nawet mogłabym nie użyć balsamu, jednak ten zapach...





Czy tylko ja mam takie odczucia co do tego żelu, czy któraś z Was zauważyła to samo ??
Miłego piątkowego popołudnia oraz wieczoru :)


1 komentarz:

  1. Potwierdzam! Pachnie, le tylko w tubce. Na gąbce jest to już zapach dość specyficzny, nieprzyjemny. Mam nadzieję, że inne żele z Alterry się tak nie zchowują, bo chciałabym je kupować ze względu na dobrą cenę i skład :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...