wtorek, 31 stycznia 2012

HIPP - krem pielęgnacyjny i oliwka

Od kiedy nastała moja era minerałów i naturalnej pielęgnacji :) zaprzestałam kupowania i używania kremów drogeryjnych i przestawiłam się na oleje do twarzy, które używałam same lub mieszałam z żelem hialuronowym, ale o tym kiedy indziej. Zanim olej wchłonie się całkowicie niestety należy odczekać kilka dobrych minut, a nie zawsze jest na to czas. Więc postanowiłam zakupić jakiś delikatny krem, który miałby przyjazny skład i nadałby się do tłustej cery pod podkład. Kupując kolejne opakowanie oliwki do ciała HIPP, którą uwielbiam, postanowiłam przetestować ten kremik i muszę stwierdzić, że jest bardzo dobry. Mam cerę tłustą z różnymi niespodziankami, która jest przesuszona (niestety:() i bardzo szybko się przetłuszcza. Ten kremik wchłania się bardzo szybko i do kompletnego matu, fajnie nawilża i buźka jest po nim miękka i gładka. Pod podkład jest idealny (oczywiście dla mnie, bo wiadomo na każdego działa co innego). Kosztował ok 12 zł, w tubce mamy 75 ml. Używam od ok 2 miesięcy codziennie, myślę że w środku zostało mi jakieś 1/3 kremiku jeszcze. Niestety tubka jest biała, matowa i nie widać kiedy kosmetyk się kończy. Krem jest bardzo wydajny, wystarczy porcja wielkości małego paznokcia by pokryć całą twarz i szyje. I co ważne jest higieniczny bo mamy tubkę a nie pudełeczko, w której nie trzeba grzebać paluchami i niepotrzebnie wprowadzać do środka bakterii :) Wszystkim go polecam bo myślę, że spodoba się i osobom o cerze normalnej/mieszanej/tłustej jak i suchej i wrażliwej.



Oliwka Hipp także podbiła moje serce :) Nie lubię się balsamować :/ ale niestety muszę bo moja skóra na ciele tego potrzebuje, a z oliwką idzie szybciej. Na jeszcze mokre ciało wmasowuję oliwkę przez kilka minut, a resztę wody która się nie wchłonęła z oliwką wycieram ręcznikiem. Wychodzi szybciej i lepiej bo skóra jest naprawdę miękka i nawilżona. Niestety nie polecam używać jej na dzień i w okresie letnim, ponieważ kiedyś po porannym prysznicu jej użyłam i od razu się ubrałam, zatłuściła mi stanik i ubrania,  a dodatkowo w upalne dni skóra klei się 2 razy bardziej. Za to na noc i na jesienno zimową porę jest idealna. Do tego ma super skład i ładnie delikatnie pachnie. Kilka razy próbowałam ją użyć do twarzy, gdy moja cera była bardzo wysuszona, jednak (chyba) ze względu na olejek migdałowy zapchała mnie i nabawiłam się kilku nieprzyjaciół, za to do ciała jest idealna. Jest to moja 2 butelka i na pewno kupię kolejne. Polecam ją wszystkim, którzy tak jak ja nie za bardzo lubią się balsamować, ale którzy chcą jednak coś na skórę nakładać.
 Koszt oliwki to również ok 12 zł.



Używacie produktów Hipp?? Jesteście zadowolone??

Miłego wieczorku :)



6 komentarzy:

  1. Posiadam oliwkę Hipp. Jest niezła ale poprzez zapach czuje się mało kobieco a bardziej jak bobas. :)
    Pozatym nawilża ona moją skórę tak jak zwykły balsam... więc mam do niej mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam kiedyś oliwkę i balsam... już sama nie pamiętam. ale takie mini opakowania:P co do oliwki się nie wypowiem ale balsam był dla mnie zdecydowanie za mało nawilżający :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o balsamie do ciała?? hmm nie miałam nigdy

      Usuń
    2. tak, tak balsam do ciała :)

      Usuń
  3. Kiedys musze sie skuisc na ta oliwke:)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny krem, lepszego nie ma:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...