środa, 18 stycznia 2012

Moje pędzle EcoTools

Witam! Tak sobie wczoraj siedziałam, i że ogarniała mnie totalna nuda postanowiłam założyć sobie bloga. Jeszcze nie wiem jak rozwinie się to moje pisanie, ale mam nadzieje, że komuś przydadzą się moje wypociny.

Kilka pierwszych postów mam zamiar przeznaczyć na opisanie pędzli, które posiadam do wykonywania makijażu mineralnego i tradycyjnego.

Zacznę od pędzli Ecotools, które są moimi ulubionymi. Pierwszy mój pędzel do pudru zdobyłam za uprzejmością wizażanki Goldiki :), która również prowadzi swojego bloga. Było to dokładnie rok temu, bo właśnie w styczniu poprosiłam Goldike o zakupienie mi tego pędzla i wysłanie do mnie. U mnie nie ma SP gdzie można dostać te pędzle. Teraz oczywiście są już dostępne w Rossmannie i właśnie tam kupiłam mój drugi pędzel  do różu. Bardzo chciałam mieć też ten gruby pędzel do brązera, ale niestety w Rossmannie go nie było, a na allegro był drogi, więc poprosiłam kolejną wizażanke Is :), która zamówiła mi pędzel z Iherb. Jeszcze raz dziewczynom bardzo dziękuje :*



Gdy pierwszy raz zobaczyłam pędzel do pudru, pomyślałam "taki pędzelek? i to nad nim jest tyle szumu? nic nadzwyczajnego". Gdy tylko go użyłam od razu wiedziałam, że się myliłam:) do tej pory jest to mój najlepszy pędzel do pudru. Jest bardzo miękki, nie wypadł z niego ani jeden włosek, po praniu nie zmienił swojego kształtu, więc na razie jest to mój ideał:) Używany od roku prawie codziennie ciągle wygląda jak nowy. Jeśli szukacie dobrego pędzla do pudru to ja pędzel Ecotools jak najbardziej polecam.

Pędzla do różu używam rzadziej i też krócej bo od jakichś 2 miesięcy. Jest on kształtem podobny do pędzla Maestro 150 do konturowania, więc moim zdaniem nadaje się i do brązera i do różu. Taki 2 w 1 :) Również ma bardzo miękkie włosie, które z niego nie wypada. Nad nim już nie mam takiego zachwytu jak nad bratem do pudru, ale nie uważam żeby był on zły, po prostu jestem przyzwyczajona do innego, ale tego też od czasu do czasu używam.

Pędzla do brązera nie używam do brązera a do podkładu płynnego. Oglądając filmiki na YT jedna z dziewczyn polecała używanie tego pędzla do podkładu i twierdziła, że efekt jaki daje jest porównywalny do efektu jaki daje nałożenie podkładu beaytyblenderem. Beaytyblendera nie mam, mam za to podobną gąbeczkę z firmy Lumiere Cosmetics, która naprawdę fajnie nakłada podkład, i rzeczywiście podkład nałożony tym pędzlem do brązera wygląda równie dobrze. Podkład jest  nałożony dokładnie, nie ma żadnych plam i zacieków, i w ogóle go nie widać na twarzy. Dodatkowo pędzel jest bardzo miękki więc to sama przyjemność maziać się nim po twarzy :) Jeśli macie ten pędzel to wypróbujcie go do podkładu i same się przekonajcie.
Nie używałam tego pędzla do brązera więc na ten temat się nie wypowiem, jakoś do tego celu wydaje mi się za duży, a do konturowania twarzy służy mi inny pędzel.

A wy lubicie te pędzle? Chętnie poczytam Waszych opinii na ich temat. Pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. ja mam pędzle z mojej szkoły beauty art i jestem z nich zadowolona :) mam też taki duży inglot:) w douglasie są boskie pędzelki z mięciutkiego włosia ale ceny wołają o pomstę do nieba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czaje jeszcze na ten okragły do podkładu z Sephory, on jest do minerałów ale coraz więcej dziewczyn używa go płynnego podkładu i poleca, ale że najbliższa sephora 80 km ode mnie :) to będę musiała poczekać :)

      Usuń
    2. ja do podkładu mam z sephory taki najzwyklejszy z pomarańczowym włosiem :) i też jest całkiem fajny :)

      Usuń
  2. Na ja Ci osobiście zazdroszczę tych pędzelków, czaję się na nie, i zbieram do skarbonki póki co ;-)

    Za blog trzymam mocno kciuki i mam nadzieję, że o minerałach też napiszesz ;-)

    Pozdrawiam siwa anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam zbierać te pędzle bo również przypadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Xenko, czy te pędzelki są do minerałów czy do zwykłego pudru i czy też nadają się do robienia makijażu na mokro? Z gory dzięki za odpowiedź :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten do pudru i do różu używam do róży i prasowanych i sypkich, a pudrów używam tylko sypkich więc jak najbardziej się sprawdzi, ale podkładu mineralnego raczej tym pędzlem nie nałożysz jeżeli o to Ci chodzi ? podkład mineralnych raczej flat topem lub kabuki i te jak najbardziej nadają się aby nakładać podkład i na sucho i na mokro, mam nadzieję że pomogłam jakby coś to pytaj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden pędzel do korektora, teraz zamówiłam sobie kabuki w etui:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...