sobota, 28 stycznia 2012

Śliczny granacik

Hej :) miał być post o mydełkach do włosów, ale tak na szybko pokażę wam lakier do paznokci polskiej firmy MAX, który kupiłam za aż 2,50 zł :) a który ma świetny kolor i trzyma się na paznokciach spokojnie 4-5 dni. Moje ręce mają często kontakt z wodą więc uważam, że za taką cenę ten lakier jest super. Kupiłam go kiedyś na bazarku i chyba polecę szukać innych kolorków :) Jest to bardzo ładny głęboki granat, jest połyskliwy, widać w nim maleńkie niebieskie i fioletowe drobinki, na paznokciach mam nałożone 2 warstwy. Jeśli gdzieś znajdziecie taką firmę, bo ja to pierwszy raz widzę, to polecam przetestować tym bardziej że cena śmieszna :)



Post o tym jak myję moje włosy napiszę prawdopodobnie jutro.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)


2 komentarze:

  1. Ładny:) A wiesz ,kupiłam ostatnio lakier z tej firmy za 1,50:D Taki zwykły brokacik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę lakier tej firmy, ale kolor bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...