środa, 22 lutego 2012

Catrice - ultimate color

Hej Dziewczyny :)
Dzisiaj pokażę Wam szminki Catrice. 2 z serii Ulimate Color i jedną z limitowanej edycji Urban Baroque.



 Zdjęcie z fleszem od lewej: 190, 130 i 02, na ustach wyglądają trochę inaczej niż na dłoni i o czym możecie się przekonać patrząc niżej :)


Ultimate Color posiadam kolory:
 130 Frozen Rose - jasny dziewczęcy róż, nie posiada drobinek, na ustach tworzy mokrą taflę podoba mi się ten efekt, ten kolor ładnie ożywia moją cerę, jest bardzo kryjąca, nie zauważyłam żeby wysuszała moje usta, ale i tak zawsze pod szminkę nakładam pomadkę. 


190 The Nuder The Better - jest to beż mający w sobie trochę brudnego różu, jest to podobno stara Gentle Beige, również jest bardzo kryjąca, pokrywa ładne usta, nie ma drobinek, tworzy mokrą taflę, też nie zauważyłam wysuszenia ust ale tak jak mówię zawsze nakładam pomadkę pod szminkę więc pewnie żadna mnie nie wysuszy :)



Obie pomadki polubiłam, są kremowe, łatwo się je aplikuje, nie zbierają się w załamaniach lub kącikach ust, mają lekki słodki zapach, nie są jakieś extra trwałe, wiadomo jak nic nie jem lub nie piję to się kilka godzin trzymają, ja nie oblizuję ust co chwilę więc ich nie zjadam, ale jeśli zaczynamy coś jeść od razu ich nie ma ;) 
Mają bardzo fajne solidne opakowania, są ciężkie i wyglądają na ekskluzywne. 
Pomadki mają 36 miesięcy trwałości od otwarcia, dostajemy 3,8 g za 15,90 zł.
Bardzo je lubię i obie polecam :)

Ostatnia szminka jest z LE UB i bardzo nad tym ubolewam bo jest śliczna i szkoda że już nie będę mogła jej kupić.
Mam nr 02 Elisabeth jest to taki brudny zgaszony róż z odrobiną fioletu, nie jest to bardzo kryjący kolor, ładnie pokrywa usta ale jest to efekt takiego jakby błyszczyku, tworzy piękną mokrą taflę bardziej niż poprzednie, mogliby ją wprowadzić do stałej sprzedaży :) Ma w sobie mikroskopijne drobinki których nie widać na ustach, jest kremowa również ładnie rozprowadza się na ustach, pachnie delikatnie czymś słodkim :)
Ta szminka ma ważność 24 m od otwarcia, nie wiem czego ma krótszą trwałość, o wadze nic nie piszę ale myślę ze też jest to coś ok 3,8 g. jak poprzednie szminki. Kosztowała coś ok 17 zł już nie pamiętam.
Utrzymuje się standardowo jak poprzednie bez picia i bez jedzenia kilka godzin.


Tej Wam niestety już nie polecę bo jej już nie ma, ale może znacie coś podobnego to dajcie znać :)

Napiszcie jakie szminki lubicie, używacie tych z Catrice?

Pozdrawiam :)



11 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten odcień 130 frozen rose, chociaż ja w ogóle nie maluje ust, zawsze tylko sztyft ochronny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam, może czas to zmienić :)

      Usuń
  2. wszystkie 3 kolory są piękne ;o :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam nic tej firmy:/ ale kolorki idealne na codzień, takie delikatne:D ogólnie wszystkie 3 mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Elisabeth i jestem z niej bardzo zadowolona ;) Frozen Rose wyglada super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oprócz naszej 130, podoba mi się jeszcze 190 - cały czas robię podchody by ją kupić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :)) też tak czasem do czegoś podchodzę jak pies do jeża a później jak się okazuje że tego już nie ma to narzekam że mogłam kupić wcześniej... ale na szczęście ta szminka jest w stałej kolekcji więc na pewno nie zniknie

      Usuń
  6. spodobały mi się jeszcze szminka brzoskwiniowa i mocny róż, ale trochę zbyt odważne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wstydzę chodzić w mocnych kolorach :)) ale pomarańcz też mi się podoba, megi na youtube pokazywała :) może się skuszę na lato :)

      Usuń
  7. Uwielbiam szminki Catrice :) Maja piekne kolory. Mam juz jedna ale chyba na tym sie nie skonczy :P Ciekawy blog :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...