niedziela, 26 lutego 2012

Ksenia się zainspirowała

Hej Dziewczyny ;)
Tak sobie przeglądałam internet i znalazłam zdjęcia Małgorzaty Sochy. Bardzo ją lubię więc postanowiłam sobie zmalować podobny do niej makijaż. 

Nie jestem jakoś wybitnie uzdolniona w robieniu samemu sobie zdjęć więc wybaczcie że widać jak widać ;))




Jakby ktoś był ciekawy czego użyłam :
- podkład Revlon CS
- Korektor pod oczy Skin79 Line Cover BB cream
- Puder Peach Sae Pore SF
- Brązer Essence
- Czarna kredka Avon Supershock
- Szary cień Paletka Bell
- Granat Inglot 428
- Fiolet paletka Sleek The Original
- Jasny cień Inglot 395
- Jansy cień z paletki Sleek OSS
- Pomadka Celia pomadka-błyszczyk Nude 606
- Tusz do rzęs Rimmel Glam Eyes - i tu się pożalę, też tak macie dziewczyny że na początku kiedy macie nowy tusz  to nie za bardzo spełnia swoje zadanie i musi trochę podeschnąć tak ok 2 tygodnie i wtedy jest super?? Nie na widzę nowych tuszy wrrr...

To tyle ;) dziś króciutko, Życzę Wszystkim miłego niedzielnego popołudnia ;))

8 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, świetnie Ci pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wniebieskościach, i dobrze, że pokazujesz, że do brązowych oczu NPRAWDĘ pasuja niebieskie kolory...Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn mówi że nie pasuje ale tak jak brązy podkreślają niebieską tęczówkę, tak niebieskości podkreślają brązową :) w sumie wszędzie piszę że do brązowych oczu błękity, granaty, niebieskości... :) ja też uwielbiam fiolety ;)

      Usuń
    2. Ksenia ja mam szare, wpadające w niebieskie i wyobraź sobie, że niebieskie cienie to moje ulubione. Generalnie co tam teoria mówi, co uczą w szkołach i jakie są zasady makijażu to jedno, a praktyka to drugie;-)
      U Ciebie super to wygląda;-)

      Usuń
    3. Dokładnie, powinniśmy malować się kolorami w których czujemy najlepiej a nie jak nam ktoś narzuca ;)

      Usuń
  3. Ksenko, piękny makijaż, bardzo Ci pasuje :)
    Też mam tak zazwyczaj z tuszami, wyjątkiem był Masterpiece Max, od razu spełniał moje wszystkie wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. THX:) ja się czaje na ten nowy One by One Satin, allthepreetyfaces pokazywała i mówiła że jest super, ciekawa go jestem

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...