piątek, 17 lutego 2012

Małe zakupy

Założyłam sobie bloga bo miałam zbyt dużo wolnego czasu, a teraz się okazuje, że mam go coraz mniej...
Dzisiaj małe zakupy, jakieś 2 lata temu nie używałam w ogóle róży i brązerów, a od kiedy używam minerałków to używałam właśnie mineralnych sypkich róży. Nie miałam nigdy takiego drogeryjnego różu w kamieniu i postanowiłam to zmienić. Kupiłam 2 róże vipery, brzoskwiniowy i różowy. Brzoskwiniowy już miałam okazje użyć kilka razy i muszę przyznać że jest świetny, długo się trzyma i w ogóle nie blaknie.
Zastanawiałam się też nad różami wibo ale jakoś padło na vipere :)



Zakupiłam też 2 lakiery Jumpy. Ostry róż i czarny z mnóstwem fioletowych i różowych drobinek.
Nową szminkę Catrice 190 The nuder The better, jest śliczna :) to podobno stara Gentle Beige.
Pomadka-błyszczyk z Celi w kolorze 606, bardzo fajny cielisty kolorek :)
I korektor z NYX z wymianki, ale oczywiście jak przyszedł to ja teraz nie mam żadnej krostki żeby go chociaż przetestować czy dobry ;) ale w sumie to może lepiej :)



Jeśli byście chciały poczytać o którymś kosmetyku to piszcie ;)
Może polecicie mi fajne morelowe i różowe prasowane róże, które uważacie że warto kupić?

Pozdrawiam :)*




23 komentarze:

  1. Super zakupy :) Aż sama nabrałam ochoty, żeby coś sobie sprawić :D
    Róże Wibo bardzo lubię, pokazywałam je tu: http://idaalia.blogspot.com/2011/03/roze-sunny-blusher.html. Długo się utrzymują, nie mają brokatu i nie ocieplają się w stronę cegiełki ;)

    Z niecierpliwością czekam na post o pomadkach :)

    p.s. Ksenko, czy jest możliwość, że wyłączysz uwierzytelnianie komentarzy, tzn. żeby nie trzeba było wpisywać tych kosmicznych literek. Bardzo lubię do Ciebie wpadać, ale kilkukrotne wpisywanie uwierzytelnienia (bo za pierwszym często źle coś odczytam...) trochę zniechęca :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lecę czytać Twój post :) post o pomadkach na pewno będzie ;))

      Kurcze nie wiedziałam nawet że mam to głupie wpisywanie haseł, już poszukam i zmienię :) dobrze że mi napisałaś ;)

      Usuń
  2. Widzę zakupy były udane ;) Ciekawa jestem tego różowego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane, udane ;) zdążyłam już przetestować różowy lakier więc jutro lub pojutrze napisze post.

      Usuń
  3. Dziewczyny gdzie się wyłącza to uwierzytelnianie komentarzy bo nie mogę znaleźć ;P poratujcie mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kseniu

      Wchodzisz w pulpit nawigacyjny swojego bloga, potem w ustawienia, a potem w "posty i komentarze" i tam poszukaj o weryfikacji obrazkowej ;-)

      Usuń
  4. strasznie ciekawa jestem koloru pomadki Catrice, w jedną już się zaopatrzyłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 pomadki Catrice wiec może opisze od razu wszystkie :)

      Usuń
    2. o tak, tak taaak :)))))

      Usuń
    3. a Jaki kolorek masz z Catrice?

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też ją mam :) i mam jeszcze z LE Urban Baroque Elisabeth

      Usuń
  6. Hej Kseniu napisałaś mi że bedziesz robić recenzje o EDM, powiedz mi Ty też taka zadowolona z nich? Bo ja bardzo! Pędzle fantastyczne! i wiesz co ja zamawiał pędzle z ECO TOOLS ztakiej strony iHERB i tam na pierwsze zakupy masz -5$ i wziełam zestaw pędzli z ECO TOOLS i zapłaciłam za nie zamiast 7,22$ to 2,22$ bo jest ta promocja. Wyszlo mi jakies 24 zł z przesyłką do polski a u nsa one sa po 55zł dlatego jak coś to daj mi znać to ci pokaze jakie pędzle i jak to było :) Bo własnie będe dopiero za kilka dni o nich robić post bo mam mase zaległości. Dodałam sobie ciebie ksenia do obserwowanych i będę wpadac bo fajnie i szczerze piszesz :) to do usłyszenia :) i ide sobie poczytac dalej twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze i też sobie Ciebie już dodałam :)

      Lubię EDM szczególnie za ich pędzelki, podkłady też uważam że mają fajne, mam 2 róże jeden lubię bardzo, drugi trochę mniej ale o tym napiszę za kilka dni, mam 3 pędzelki Ecotools pisałam już o nich i też zamawiałam jeden na iHerb bo Polska sobie dużo liczy :) chociaż do pudru i do różu kupowałam u nas :)

      Usuń
  7. o ja czekam na recenzję róży:) a sama szukam takiego fajnego jaśniutkiego brzoskwiniowego kolorku:) i nadal nic:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak jak pisałam brzoskwiniowy już kilka razy użyłam, i jest fajny bo można stopniować nasycenie koloru, nałożony pierwszy raz daje delikatne brzoskwiniową poświatę a jak ktoś chce mocniejszego koloru to i taki można uzyskać :)

      Usuń
    2. Viperę lubię bardzo,róze ma moja siostra, ja oczywiście pierwsze co zrobiłam to za skład się wzięłam, i osobiście ich bym nie kupiła....ale kolorystycznie wypadją naprawdę fajnie i są dobre jakościowo jeśli chodzi o wytrzymałość, a te małe lakierki cuda, ja sie zawsze ślinię do nich i wiecznie nie wiem, jakie kolory sa mi koniecznie, ale to koniecznie potrzebne ;-)

      Usuń
    3. oo mi chodzi o taki pastelowy brzoskwiniowy hehe. piękny jest georgia z benefitu ale trochę drogi :/

      Usuń
    4. czy on jest przy pierwszym użyciu taki delikatniutki, jak ten benefitu? musisz zrobić recenzję z fotkami :)

      Usuń
    5. Nie miałam tego benefitu więc nie wiem jak wygląda ale oczywiście te dwa róże opisze po niedzieli bo niestety ani dzisiaj po południu ani jutro nie będę miała za bardzo czasu, chyba że wstawie Wam fotki swatchy na szybko, bo na recenzje to trochę za wcześnie

      Usuń
    6. ja też dopiero ze szkoły wróciłam i raz dwa zaglądam co słychać :) ;P powiem Ci że dorwałam taką brzoskwinkę.......uwaga uwaga gdzie? w lidlu:P i to mineralny za jedyne 7zł:P co prawda na opakowaniu było napisane prawdziwa czerwień::P ale do czerwieni to mu daleko:P całkiem fajny jest:D:P

      Usuń
  8. Nie wiem czy to to "Zaprezentuj obrazy w widoku Lightbox ?"
    jak ktos napisze komentarz to prosze napiszcie czy dalej sa te obrazki

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy! A róże boskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...