piątek, 24 lutego 2012

Meow Cosmetics - podkłady

Hej Dziewczyny :)
To że bardzo lubię minerałki już wiecie, więc pokażę Wam kolejną firmę.
 Minerały Meow były moimi drugimi zaraz po EDM i są przeze mnie najbardziej lubiane ;)



Meow Cosmetics w formule Flawless Feline, jest to najbardziej kryjąca formuła, ja posiadam 2 Munchkiny w kolorach Abyssinian 3 i 4. Odcień 3 kupiłam bo idealnie stapia się z moją cerą w zimie, w sumie i tak nie używam minerałów na zimę, ale jak go kupowałam jeszcze w tamtym roku to myślałam że będę ;) więc używam go wiosną lub wczesnym latem, daje wtedy więcej brązera i jest ok :) 
Latem kiedy jestem opalona Abyss 4 jest idealnym kolorem dla mnie, i po niego sięgam najczęściej:)

Zainteresowanych gamą kolorystyczną, ceną i gramaturą podkładów zapraszam tutaj 

Podkłady Meow lubię najbardziej ponieważ idealnie stapiają się z kolorytem mojej cery, dają przyzwoite krycie, jednak większe (czerwone) niespodzianki wymagają korektora, nie tworzą maski na twarzy, w sumie żadne minerały mi tego nie robią, upiększają moją cerę dając efekt gładkiej cery jak PS, nie zapychają, trzymają się najdłużej na mojej cerze, nie ważą się i twarz pozostaje matowa przez wiele godzin.
Minusem tych podkładów jest tylko to że trzeba je sprowadzać z zagranicy.

Minerały zawsze nakładam flat topem, i zawsze daje 3 cieniutkie warstwy. Czasem jeśli potrzebuje jeszcze większego krycia nakładam minerały mokrym pędzlem, ważne jest by dokładnie przez kilka minut wmasowywać podkład w skórę, wtedy mamy pewność że podkład będzie równomiernie rozłożony i utrzyma się cały dzień.

Moje 2 flat topy, pierwszym był EDM (ma już prawie 2 lata) a na Pixie skusiłam się ze względu na kolor, taki fajny kolorowy ;) obydwa są równie dobre i dobrze nakładają podkład.




Możecie zobaczyć jak podkład wygląda na mojej cerze.
Na twarzy mam Abyssinian 3.
Pod oczy nałożyłam trochę korektora pod oczy w odcieniu abyssinian 3.

Mam nadzieję że zobaczycie różnicę, w lecie cera w tak lekkim podkładzie wygląda na prawdę świeżo i naturalnie. Bardzo je polecam, chociaż wiadomo każdemu pasuje co innego ;)

Jutro pokażę Wam korektory pod oczy, korektory do twarzy, primer i finisher.

Miałyście do czynienia z tymi minerałkami?? Jeśli tak to podzielcie się ze mną swoją opinią :)

Pozdrawiam ;)



15 komentarzy:

  1. Ksenko, masz cerę idealną! Meow nigdy nie używałam.
    Za to w końcu zdecydowałam się na podkład, a dokładnie na Lily Lolo w odcieniu Warm Peach. Ciągle coś mi nie pasowało w Lumiere, jak odcień był ok to formuła ważyła się jak ciasto (i bez różnicy jak nakładana i na co...). Jestem zadowolona z WP i to najważniejsze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej cerze niestety daleko do ideału :( miałam duży trądzik ale odkąd biorę piguły cera wygląda lepiej, ale i tak często pojawiają się niespodzianki, rozszerzone pory i świecąca cera...
      Ja LL nigdy nie używałam, ale jak Ci pasuje to super ;)) spróbuj kiedyś Meow możliwe że też Ci podpasują :)

      Usuń
  2. Cera masz idealną naprawdę ;-), ja tez lubię Lily Lolo, meow miałam testerki, ale dawno temu i jakoś nie byłam zainetersowana minerałami wtedy - o zgrozo ;-), głupia byłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe o zgrozo ;)) zamów nowe testerki i wypróbuj ;)

      Usuń
    2. Będe musiała trochę swatchy popatrzeć i czekać na jakąś dobrą promocję;-), tylko sie boje że minerałowe szaleństwo mnie dopadnie już na maksa, a podkłady dwóch firm chyba mi wystarczą ;-)

      Usuń
  3. Mam ochotę na meow od jakiegoś czasu, czytałam, że bardzo 'wygładzają' wszystko co powinny:) zniechęca mnie jednak trudność w zdobyciu próbek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest tak trudno :) u nich często są promocje -25% i dziewczyny za wizażu robią zbiorowe zamówienia, ja właśnie w zbiorowych zamówieniach zamawiałam swoje :)

      Usuń
  4. Ale masz wspaniałą cerę, naprawdę zazdroszczę :**
    podkład jest bardzo ważny bo nieodpowiednio dobrany psuję cały efekt końcowy makijażu .
    Lubię podkłady Meow :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam że uważacie że mam idealną cerę ale naprawdę aż tak idealna nie jest, tłusta cera nigdy nie będzie idealna :( zasługą jest używanie kremów z kwasami i peelingów kwasowych, oraz naturalnej pielęgnacji :)

      Zgadzam się z Tobą ;))

      Usuń
  5. Śliczna jesteś i bardzo fajnie opisujesz sprawę podkładów, więc jeszcze chętnie tu zajrzę, tym bardziej że właśnie czekam na moją przesyłkę z "miał" i będę potrzebowała wskazówek do nakładania na dzioba tych cudów ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam choć trochę pomóc ;)

      Usuń
  6. hej, a skąd zamawiasz te meow'ki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze strony producenta, na wizażu dziewczyny prowadzą wspólne zamówienia

      Usuń
  7. z mineralków to jak narazie serce moje skradły Anabelle minerals...jednak tyc nie miałam...ale efekt jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  8. nice your site thanks for sharing love you all teme good work keep it up.
    Hack Wifi Password

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...