piątek, 3 lutego 2012

Paczuszka z EDM

Bardzo lubię kosmetyki Everyday Minerals, ale nie wiadomo czemu zaprzestali wysyłki do Polski, więc musimy trochę kombinować z dziewczynami jeśli chcemy sobie coś zamówić. Na nasze szczęście jedna z wizażanek Bethie ;** jest za granicą i robi dla nas zamówienia. I właśnie dzisiaj przyszło do mnie nasze ostatnie zamówienie, więc pewnie na dniach będę recenzować moje minerałki ;), a teraz pokaże co zamówiłyśmy.



 Szkoda, że nie wszystko jest moje :) ja wzięłam róż, próbkę nowej formuły podkładu i 2 pędzelki :)



Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. Ojejku, nareszcie... na poczatku myślałam, ze to Twoje, ale po sekundzie mnie olśniło. Fajnie jest mieć co pomacać i pozazdroscić innym co kupiły...
    Nie mogę się doczekać ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak nareszcie ;)) dawaj adres na PW na wizazu :)

      Usuń
    2. Ok, zaraz popędzę i tam ;-)

      Ale, że AŻ tyle pędzli? One wszystkie są naprawdę takie fajne, co je odróżnia od np. Maestro?

      Usuń
    3. One są tak mięciusie, że nawet nie wiem jak to określić słowami :) ja nie mam dużo pędzle EDM, mam tylko flat topa, duży do pudru, do różu i mały kabuki oraz kulkę do oczu.

      Usuń
    4. Mięciusie - to i ja wiem ;-), a powiedz mi jeszcze co to za pędzel ten drugi od prawej, taka kulka, z ciemnijszym trzonkiem, chodzi mi o ogólne zdjecie..

      Usuń
    5. Ten z ciemniejszym trzonkiem to jest własnie mały kabuki do oczu, uwielbiam go do nakładania korektorów mineralnych wokół oczu a także wokół nosa, gruntuje nim też zwykłe korektory pudrem sypkim

      Usuń
  2. też brałam kiedyś udział w zamówieniach z EDM, ale wtedy wysyłano jeszcze do PL. szkoda, że zaprzestali. :( lubię edm. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wlasciewie to czego oni nie wysylaja do pl hmmm?

      Usuń
  3. ejj jak too? maja juz sklep w polske zoobacz http://everydaycosmetics.pl/ tutaj mozna kupowac normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty zamawiałaś z tej strony co podałaś czy z zagranicy? Z zagranicy się bardziej opłaca bo kosmetyki wychodzą taniej i przeważnie jest jeszcze zniżka -25%

      Usuń
    2. ja zamawiałam z tej własnie co ci wysłałam :) kurde to nie wiedziałam ze tak jest z tych zagranicznych...

      Usuń
    3. Na polskiej stronie róże kosztują 34 zł a ja ten zamówiłam za 6$ bo była przecena i dodatkowo -25% :) czyli mnie wyszło jakieś 16 zł za pełno wymiarowy, tylko oni nie wysyłają już do pl i trzeba jakoś kombinować, my zamawiałyśmy na wizażu gdzie jedna wizażanka jest za granicą i nam zamawiała :)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...