czwartek, 2 lutego 2012

Pazurki na dziś - Golden Rose + Konad

Golden Rose With protein nr 310. Bardzo ciekawy kolor, jakby śliwkowy fiolet zmieszany z bordo do tego ma mnóstwo maleńkich srebrnych? niebieskich? różowych? drobinek, których w sumie na paznokciach już  tak nie widać jak w opakowaniu. Bardzo mi się podoba ten kolor. Do tego zmalowałam sobie kwiatuszka z Konada.
Rzadko maluję paznokcie, bo często się łamią i są krótkie, ale że jakoś ostatnio powoli zaczynają rosnąć to korzystam:)










EDIT: nie napisałam jak z trwałością, dzisiaj po 5 dniach lakier odprysnął na 3 pazurkach, ale myłam dużo naczyń, myślę że normalnie by jeszcze wytrzymał, ja nie używam żadnych baz pod lakier ani lakierów nawierzchniowych.

Jutro napiszę o pielęgnacji mojej cery, jakich olejów i maseczek używam.
Pozdrawiam:)


3 komentarze:

  1. Ładny kolor i świetnie wygląda z wzorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pięknie a jak z trwałością ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak o tym nie napisalam :) mam go pierwszy raz na paznokciach, ale nosze go drugi dzien a juz mylam naczynia kilka razy i caly czas wyglada ok, mysle ze tak jak poprzednie golden rose wytrzyma spokojnie 4 dni, dam znac jak mi zacznie odpryskiwac :)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...