poniedziałek, 20 lutego 2012

Róże Vipera

Hej Dziewczyny :)
Dzisiaj napiszę troszkę o różach z Vipery. W prawdzie nie mam ich zbyt długo bo jakoś ponad tydzień, ale już zdążyłam je bardzo polubić.
Zacznę może od opakowania, które jest bardzo solidne i estetycznie wykonane przez co róże wyglądają moim zdaniem na dużo droższe niż w rzeczywistości są. Dobrze się otwierają, nic się nie zacina, nic nie odlatuje. Z drugiej strony jest lusterko, które odkryłam przez przypadek, ponieważ nie wiedziałam że te róże mają lusterka :) w środku jest mały pędzelek, ale raczej nie do użytku ;) fajna sprawa jeśli robimy poprawki w ciągu dnia. Lusterko nie jest bardzo duże ale ja widzę w nim mój cały policzek, czyli to co najbardziej potrzeba.

Jak już pokazywałam wcześniej posiadam 2 róże.
Pierwszy jest to numer 30, jest to piękna brzoskwinka i takiego różu właśnie szukałam. Pięknie ożywia cerę. Jest matowy, lekko satynowy.  Róże są dobrze na pigmentowane ale można sobie stopniować poziom nasycenia koloru, przez co na pewno nie narobimy sobie plam przy pierwszym maźnięciu. 






Drugi posiadam w kolorze różowym, numer 22. Bardzo ładny dziewczęcy róż, ten posiada malutkie srebrne drobinki, które na twarzy są praktycznie nie widoczne, ale lekko rozświetlają policzki.








Bardzo ładnie wyglądałyby na bardzo jasnej, porcelanowej cerze. 
Długo utrzymują się na twarzy, u mnie jest to aż do demakijażu, może nie aż w tak mocnym nasyceniu jak na początku ale nadal je widać, ładnie się rozcierają, nie robią plam. 
Nie używam ich długo ale spokojnie jakoś ponad tydzień i nie wyskoczyły mi po nich żadne niespodzianki.
Jestem bardzo zadowolona z tych róży, mają dużo fajnych kolorków i coś czuję, że skuszę się jeszcze na jakieś :) 
Mają 4,5 g i kosztują 12,90 zł.

Są to naprawdę fajne, tanie i dobre jakościowo róże więc polecam wszystkim którzy ich jeszcze nie mieli i się zastanawiają czy je kupić :)


Jeśli miałybyście jakieś pytania, może zapomniałam o czymś napisać to śmiało piszcie ;)
Pozdrawiam :)

Dziewczyny dalej nie wiem jak wyłączyć te obrazki przy pisaniu komentarzy ;(

8 komentarzy:

  1. Wyglądają dla mnie wprost idealnie. I tak jak mówisz, piękne dla jasnej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te kolorki faktycznie delikatnie można sobie musnąć i efekt na bladziochu jak ja będzie ciekawy:P a one są w naturze? czy gdzie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w naturze ich nie ma, ale znalazłam taka mała drogeryjke w której mieli stoisko vipery, wiec musisz szukać, szkoda że w rossmanach nie ma stoisk Vipery i Pierre Rene i Joko

      Usuń
  3. z vipery nie miałam jeszcze ani jednego różu. obecnie używam cały czas mineralnych z EDM. :)
    a co do Twojego wpisu u mnie - to też jestem słodyczoholiczką. ;-)


    _
    nie wiem czy wiesz, ale masz włączoną weryfikację obrazkową, a ona bardzo utrudnia dodawanie komentarzy pod Twoimi notkami. ostatnio wprowadzili jeszcze bardziej utrudnione te obrazki i ciężko je odczytać.
    na blogach z dziewczynami "walczymy" z tego typu zabezpieczeniem, bo bardzo utrudnia komentowanie. jeśli nie jest Ci potrzebne to możesz je wyłączyć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie napisałam na końcu postu że dalej nie mogę tego wyłączyć, powiedz proszę gdzie mogę to wyłączyć bo wiem że to strasznie wkurzające :/

      Usuń
    2. Już piszę. :-)

      Projekt -> Ustawienia -> Komentarze -> Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy? Ustaw NIE, na dole kliknij ZAPISZ USTAWIENIA i po kłopocie. :-)

      Usuń
  4. O, w takim razie, prawdopodobnie masz włączony nowy interfejs. Ja z niego nie korzystam, przyzwyczaiłam się do poprzedniego, wg mnie jest lepszy.

    Aby wyłączyć wer. obraz. musisz przełączyć się na ten stary interfejs.
    czyli:
    Pulpit -> obok napisu utwórz kopię zapasową masz taką ikonkę śrubki jakby kliknij ją -> kliknij STARY INTERFEJS BLOGGERA -> i wtedy daj PROJEKT i zrób dokładnie to co wpisałam u góry w poprzednim komentarzu.

    Jeśli będziesz chciała z powrotem przełączyć się na nowy interfejs to:
    Projekt -> i u góry obok adresu Twojego mejla kliknij -> Wypróbuj zaktualizowany interfejs Bloggera.


    Mam nadzieję że się uda. :-) Jak coś to pisz.

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...