wtorek, 7 lutego 2012

Silk Naturals - Jean Queen - mój ulubiony kameleon

Bardzo lubię cienie typu kameleon, a ten to po prostu moja miłość. Użyty sam na zwykłej bazie daje lekki efekt mieniącego się fioletu, różu i błękitu. Za to nałożony na czarną kredkę wygląda cudnie, czarna kredka wydobywa z niego fioletowy odcień i mieni się lekko na niebiesko. Nałożony jednak na białą kredkę jest bardziej błękitem mieniącym się lekko różem i fioletem. Uwielbiam go i szkoda, że nie znalazłam jeszcze takiego cienia prasowanego np. w inglocie ;)
Próbowałam go dobrze uchwycić na zdjęciach jednak aparat zjadł trochę kolorów i wygląda o wiele jaśniej niż w rzeczywistości. Używam go zawsze samego na całą powiekę, a i tak widać jakbym miała conajmniej 3 cienie.
Na bazie trzyma się cały dzień, nie próbowałam używać go bez bazy więc nie wiem jak z jego solową trwałością. Dostajemy 3/4 łyżeczki w 5 gramowym słoiczku, a można zakupić go tutaj.

Sam cień na bazie
Cień na czarnej kredce

Na czarnej kredce  i na samej bazie


 

Podobają się Wam takie cienie ?

Pozdrawiam :)*





10 komentarzy:

  1. Ksenko, cień jest śliczny! Uwielbiam kameleony. Póki co mam tylko jeden, z Catrice, ale planuję upolować kolejne. Najbardziej podoba mi się na czarnej kredce:-)
    P.s. masz piękne oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam piekne zwyczajne, Twoje sa dopiero sliczne ;)
      Tez mam ten z Catrice i moze niedlugo go pokaze ;) Mi sie marzy taki kameleon grafitowo-szaro-fioletowy ;)

      Usuń
    2. A i oczywiscie dziekuje za komplement :)

      Usuń
    3. Ksenko, mi zawsze marzyły się brązowe oczy :)
      A co do cienia to również chciałabym kameleonka szaraczka :)

      Usuń
    4. Heh tak samo jak mi zawsze niebieskie ;)

      Usuń
  2. właśnie to samo chciałam pochwalić masz cudne oczy :) a cień świetnie się komponuje z Twoimi brązowymi oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały ten cień, uwielbiam takie niejednoznaczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Silka nie znam wcale.. ten cień świetnie wygląda na czarnej kredce!!

    Oczy masz naparwdę piękne, wiecnie kreć tu nosem na komplementy.

    A co róż i bronzera, co powiesz na wymiankę? Tak po pół łyżeczki za Bollywood?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra juz siedze cicho ;)
      Ja uwielbiam ich roze sa bosko napigmentowane i bardzo trwale niedlugo Wam je pokaze ;) mam jeszcze fajny rozowy cien od nich ktory tez jest bardzo fajny i nie ma jednoznacznego koloru ale to byl tylko gratis i nie ma go w normalnej kolekcji:/

      Usuń
  5. piękny makijaż. :) i ten odcień. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...