czwartek, 9 lutego 2012

Silk naturals - róże, brązer i rozświetlacz

W poprzednim poście pokazywałam mój ulubiony cień tej właśnie firmy, a dzisiaj pokażę Wam róże i brązer jakie posiadam. Bardzo lubię te kosmetyki, EDM czy Lumiere nie mają takich żywych kolorów róży, a ja takich właśnie szukałam. Mam te kosmetyki od ponad roku, są wydajne jak to minerały, są bardzo napigmentowane ale można stopniować sobie nasycenie koloru nakładając kolejne warstwy.




 Nina to niby róż do policzków ale chyba w życiu nie nałożyłabym go na policzki, jest bardzo ciemny, ma ciepły czekoladowy odcień, używałam go czasem w lecie gdy byłam mocno opalona do konturowania twarzy.

Tahiti Sweetie jest to brązer o chłodnym odcieniu, jest klonem Hooli z Benefitu, bardzo ładnie wygląda na twarzy i jest to mój ulubiony brązer. Nie ociepla się na twarzy i wystarczy jego odrobina żeby wykonturować sobie policzki :)

Flare jest to taka morelka ze złotymi drobinkami, używałam go często w lecie bo pięknie ożywia opaloną cerę.

Nuance to taki standardowy morelowy róż, równiez bardzo ładnie wygląda na twarzy i bardzo często go używam.

Tart Light to dopiero jest róż :) jest poprostu cudny, jest bardzo rażącym kolorem, ale nałożony na twarz w odpowiedniej ilości potrafi ożywić moją twarz nawet gdy ma najgorszy dzień :) Wiele dziewczyn na wizażu pisało że bałyby się go używać, ale nie taki diabeł straszny jak go malują ;) jest naprawde bardzo ładny i szczerze go polecam.

Cosmic to taki przybrudzony róż ze srebrnymi drobinkami, jakoś najrzadziej go używam bo jakoś mi nie podpasował.

Posiadam jeszcze próbkę rozświetlacza Angel, jest to taki jasnobeżowy odcień z mnóstwem srebrnych drobinek ale na twarzy tworzy ładną błyszczącą się tafle bez jakichś nachalnych brokatów na twarzy , jednak rzadko go używam bo ja w ogóle jakoś rozświetlaczy nie używam.




 Posiadam również 2 próbki kremowych róży, jednak użyłam ich tylko raz, oba wyglądają na twarzy tak samo i są to jednak odcienie nie dla mnie, za bardzo wpadają w taką malinę, czerwień, ale jak ktoś lubi takie odcienie to można ich również używać jako błyszczyk więc od razu 2 w 1 :)



 Forever       Devoted




 I mały pędzelek skunks, który używam najczęściej do nakładania brązera ale do różu też jest fajny ;)



Cienie pokaże kiedy indziej ;), mam jeszcze próbki primera i pudru wykończeniowego jednak rzadko je używam więc nie mogę o nich dużo powiedzieć.

Używałyście tych kosmetyków? Jeśli tak to napiszcie co lubicie i co polecacie z tej firmy, a jeśli nie to ja je bardzo polecam, do kupienia tutaj .
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. ja z SN mam tylko korektor pod oczy który bardzo lubię. :) ładną masz kolekcję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz sypki korektor czy kremowy? Kiedys sie zastanawialam czy nie wyprobowac, fajnie kryja??

      Usuń
  2. bardzo fajne kolorki ale jakbym miała wybierać faworyta to padło by na - flare:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ♥ ! Zapraszam Cię na rozdanie , Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem ;)

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/02/rozdanie-strawberrt-cream-zapraszam.html

    Można dostać fajne nagrody ! Zapraszam !

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, też go uwielbiam ciekawi mnie jeszcze jego mocniejszy brat :)

      Usuń
    2. Ksenia ja się boje tego pięknego różu, mam w palcie cienie matowe właśnie wpadające w tonację obu tartów i potestuje. Czy istnieje możliwość byś pokazała na policzku ten róż?

      Usuń
    3. Pewnie, jutro się nim wymaluję i zrobię fotki ;) on wcale taki mocny na nie jest, jeśli chciałybyście jeszcze któryś zobaczyć na policzku to piszcie ;)

      Usuń
  5. Currently it sounds like Wordpress is the top blogging platform available right now.
    (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
    zobacz,
    http://inforaise.net/groups/sex-oferty/

    OdpowiedzUsuń
  6. What's up to every , since I am really eager of reading this weblog's post to be updated daily.
    It includes fastidious information.

    My web page sex

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...