sobota, 18 lutego 2012

Tak na szybko - Vipera Jumpy

Hej Dziewczyny :) 
Dzisiaj tak na szybciutko pokażę Wam kolorki lakierów które pokazywałam w ostatniej notce. 
Kolor 133 - ostry róż, ma chłodny odcień bo widać w nim niebieskie tony, rzuca się w oczy ;). Mają dziwną pigmentacje, pomimo trzech warstw i to takich sporych warstw gdzieniegdzie miałam prześwity na paznokciach, ale to tylko jakby się tak bardzo przyjrzeć. Uważam jednak że 3 warstwy lakieru to trochę za dużo. Lakier nakładał się ładnie równo na paznokcie i nie robił smug, ma fajny elastyczny pędzelek którym szybko nakłada się lakier na pazurki. Najważniejsza jest chyba trwałość i tu lakier pobił chyba rekord bo wytrzymał u mnie na paznokciach 6 dni i dopiero w 7 dniu odprysnął na kciuku.
Lakiery kosztują 3,90 i mają 5,5 ml objętości. Mają dużą gamę kolorystyczną i dużo pięknych kolorków, więc zapewne kupię kolejne lakiery jumpy, ale producent mógłby popracować trochę nad pigmentacją, aby pokryć pazurka lakierem dwoma warstwami.
Nie są drogie i u mnie naprawdę trwałe więc polecam wypróbować;)





  Nr 141 to czarny kolor z mnóstwem fioletowych i różowych drobinek. Również ma fajny pędzelek i szybko nakłada się nim lakier, ale tak samo jak przy różowym, jak nałożyłam pierwszą warstwę pomyślałam matko tragedia, druga warstwa dopiero ukazała kolor z lekkimi prześwitami i dopiero trzecia warstwa pokryła moje pazurki pięknym kolorkiem, bo mi się osobiście bardzo podoba, niby czarny z daleka a mieni się na fiolet i róż. Zaletą tych lakierów jest to, że strasznie szybko schną, nałożyłam 3 grube warstwy a wszystko wyschło już po kilku minutach. Nie wiem czy ten kolor również będzie tak trwały jak różowy, bo dopiero dzisiaj pomalowałam nim pazurki. Kurcze szkoda że mają tak słabą pigmentacje, ale w sumie nałożyć 3 warstwy to nie problem tym bardziej że bardzo szybko schną, ale są przez to trochę mało ekonomiczne ;) a kolorki mają tak piękne, że myślałam że dostanę oczopląsu w drogerii :) 





Używacie tych małych słodkich lakierków? Jeśli tak to napiszcie które kolorki są warte polecenia :)

Róże postaram się wstawić w poniedziałek. Miłego weekendu :)) Pozdrawiam ;)*

2 komentarze:

  1. Dziekuje :) przecudny ten drugi kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś przeze mnie o-TAG-owana:P jeśli jeszcze nie brałaś udziału w zabawie zapraszam:) http://naturaipiekno.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...