poniedziałek, 27 lutego 2012

Tart Light Silk Natural

Hej :)
Dzisiaj mało gadania, za to kilka fotek mojej facjaty. Ania poprosiła mnie żebym pokazała na policzku róż z SN Tart Light.
W rzeczywistości jest bardziej widoczny ale aparat wiadomo zjada trochę kolorków ;)
Jest on bardzo napigmentowany więc osoby o bardzo jasnej cerze mogą się nabawić małych placuszków ;)
Dla mnie to plus, bo na mojej cerze jasnych róży nie widać albo muszę położyć kilka warstw, ten widać już po pierwszym muśnięciu ;)





Mam nadzieję że coś zobaczycie ;))

Teraz się trochę pożalę.
Po pierwsze nie kupujcie linera z essence black mania tego z pędzelkiem jakby mazak, bo okropnie robi się nim kreski, męczyłam się ponad 10 minut :/ a i tak są krzywe.

Po drugie poleciałam kupić cienie z MIYO te metaliczne z limitki i oczywiście ich nie było :/ więc kupiłam 3 z regularnej sprzedaży, i lakier do paznokci :) nie wiem czy one dopiero do nas dojadą czy już wykupione hmmm... oby to pierwsze. 
Zdziwiłam się też że w tej drogerii mieli podkłady Revlon za 35 zł, wreszcie nie będę musiała zamawiać przez neta ;)

O korektorach Meow napiszę wieczorem albo jutro z rana :)

Pozdrawiam :))

14 komentarzy:

  1. A dziękuję! róż widać, i co ciekawe nie jest on taki jak w słoiczku i kolor się ładnie rozkłada;-).

    Ty mi o cieniach MIYO nawet nie wspominaj, nawet o tych ze stałej kolekcji, bo to jest straszne, ze są tak ciezko dostępne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie taki diabeł straszny jak go malują :))
      A cienie MIYO zawsze mogę posłużyć kupnem i wysyłką do Was jeśli ktoś by potrzebował ;)

      Usuń
    2. To ja uzbieram sobie parę groszy i może sie na coś zdecyduję, bo póki co cięzko z kasą;-)
      A wspomniany diabeł...hm te słoiczki i wygląd rzeczywisty - to jak już kiedys mówiłyśmy- dwie całkiem inne rzeczy ;-)

      Usuń
  2. Róż wygląda ślicznie, jest taki subtelny i dziewczęcy :)
    P.s. masz śliczne oczy, nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo odmładza ten róż ;)
      Ale mnie zawstydzasz tymi oczami :) ale mój chłopak też mnie poderwał na tekst o ładnych oczach hehe ;)

      Usuń
    2. Ksenka bo Ty masz ładne oczy i usta też;-), nos mi się też Twój podoba. Masz ładny kształt buzi, taki który ja zawsze chciałam miec i to może dlatego nie mogę się napatrzeć jak Iadlia. No i wyglądasz całkiem inaczej niż na profilowym zdjeciu na pewnym portalu ;-)

      Usuń
    3. Na usta nawet nie narzekam, ale jedna stronę górnej wargi mam trochę opadnięta :/, o nie nos to Ci się na pewno nie spodoba hehe to mój jedyny wielki kompleks :) dlatego pokazuję tylko pół twarzy hehe :) a gdzie mnie widziałaś ? Kiedyś się może pokażę z całą facjatą :))

      Usuń
    4. Ksenka a to zdjecie co w avatarze masz na wizażu i tu na blogu przecież ;-)
      Nos właśnei cudny głupia Ty!! po połowie twarzy już mi się podoba, na pewno chiałabyś się zamienić hi hi, ja mam typowy rzymski, z dużym garbem;-)

      Usuń
    5. A bo w miniaturze z daleka to nie widać :) też mam garba i jest duży :/ kiedyś mi to przeszkadzało ale teraz mam to już gdzieś że tak powiem ;) dobra koniec gadania o mojej gębie ;)) niedługo się obnażę to już się tak nie będziecie zachwycać :)

      Usuń
  3. róż bardzo Ci pasuje. :) kurczę - jaka Ty ładna jesteś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. czekam na korektory meow. :) ja bardzo bym chciała przetestować ich korektory (miałam jedynie podkłady) ale w PL nie ma żadnego dystrybutora.

      Usuń
    2. Mówisz i masz :), Is na wizażu chyba ma otworzone zamówienie Meow to zamów sobie kilka próbek ;)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...