poniedziałek, 6 lutego 2012

Wibo Express Growth

Nigdzie nie mogę znaleźć jaki numerek ma ten lakier z Wibo, ale strasznie podoba mi się to jak zmienia kolor zależnie od tego pod jakim kątek się na niego patrzy. Nie dałam rady dobrze uchwycić tego na zdjęciach, ale myślę że coś tam widać. Niby jest to fiolet, ale mieni się na turkus,niebieski, szarość, zieleń a nawet widać w nim trochę srebra, ale niestety na zdjęciach tego wszystkiego nie widać. Trochę ma słabą pigmentacje bo nałożyłam 3 warstwy, chociaż jakby się uparł to w sumie i 2 wystarczą. Trwałość standard, jak wszystkie lakiery u mnie wytrzymuje ok 4-5 dni. 





A jutro pokażę Wam fajny cień, który jest podobnym kameleonem do tego lakieru ;)






Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...