poniedziałek, 20 lutego 2012

Zostałam oTAGowana

Zostałam oTAGowana przez naturaipiekno ;)


ZASADY:

- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady.

- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:

maja tańsze odpowiedniki,
są przereklamowane,
amatorkom są niepotrzebne,
bo to sposób na niepotrzebne wydatki.

Krótko wyjaśnij swój wybór i zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek.


Hmmm może zacznijmy od słynnego już wszędzie 
1. BeautyBlendera uważam że wydanie prawie 100 zł na kawałek gąbki, która i tak się zepsuje po kilku miesiącach użytkowania a czasem nawet wcześniej, jest nie potrzebne, bo np. ja wolę zainwestować w pędzel który starczy przynajmniej na kilka lat.

2. Zestawy pędzli kolejna zbędna rzecz, wiele dziewczyn na początku swojej makijażowej historii kupuje najczęściej na allegro zestawy pędzli nie wiadomego pochodzenia które przeważnie kosztują ponad 200 zł, a później większość z tych pędzli i tak nie używa, moim zdaniem taniej i lepiej wyjdzie jak kupimy sobie kilka najbardziej potrzebnych dobrej jakości pędzli.

3. Płyn micelarny BIODERMA kolejny moim zdaniem zbędny wydatek, większość dziewczyn się nim zachwyca i po prostu nie potrafią bez niego żyć a to przecież tylko zmywacz do oczu, jest wiele innych tańszych i dobrych płynów micelarnych. Osobiście go nie miałam i nie mam zamiaru kupować ;)

4.  Drogie tusze do rzęs których cena przekracza 100 zł, sama używam tuszu za 25 zł i go uwielbiam, a nie zawsze drogie jest lepsze i coraz więcej czyta się o tym na blogach. Rozumie jak jesteśmy wizażystkami i malujemy inne osoby to wtedy nawet trzeba mieć droższe markowe kosmetyki, ale tak na własny użytek nie widzę sensu przepłacać.

5. Drogie szampony do włosów szampon i tak za dużo nie zdziała nam na włosy, więc już lepiej zainwestować w odżywkę, zawsze mam dziwną minę jak jakaś znajoma mi powie, że jej fryzjer polecił jej szampon do włosów za 90 zł i po nim jej włosy mają być piękne jak od fryzjera hehe dobre tym bardziej że takie szampony są z reguły w małych opakowaniach i mało wydajne a włosy jak wyglądały tak wyglądają.


To by było na tyle, nie zastanawiałam się długo nad tym TAGiem, więc napisałam co mi pierwsze przyszło na myśl i mam nadzieje, że nie uraziłam osób, które używają akurat takich rzeczy które ja wypisałam :)


Nie oTAGuję konkretnych dziewczyn, jeśli nie zrobiłyście tego TAGu a chcecie to serdecznie zapraszam do zabawy ;)



Dziś wieczorem chyba wstawię wreszcie róże Vipery, bo jakoś mi czasu ciągle brakuje :/ więc zainteresowane dziewczyny zapraszam ;))

Pozdrawiam i do napisania ;))


 


3 komentarze:

  1. Ja mam taki zestaw pędzli ale mi się przydaje, używam cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam to tylko moja opinia i mam nadzieje że nie uraziłam tych osób które tego używają ;)

      Usuń
  2. nie kupuję drogich szamponów, nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...