środa, 7 marca 2012

Catrice - c'mon chameleon

Hej Dziewczyny ;)

Wszyscy maja kameleona Catrice, więc musiałam mieć i ja ;) Gdy go zobaczyłam w necie musiałam polecieć go kupić i nie żałuje ;) Na początku myślałam że do mojej brązowej tęczówki może nie pasować bo jakoś nie przepadam za brązami, ale gdy go tylko nałożyłam na oko zmieniłam zdanie ;) 
Nie będę się rozpisywać o jego konsystencji, pigmentacji itd, ponieważ już bardzo dużo dziewczyn o nim pisało, więc nie będę się powtarzać i odsyłam do posta Idalii , która bardzo fajnie i szczegółowo go opisała :)

Używałam go już kilka razy na samą bazę, wtedy widoczny jest u mnie bardziej odcień brązowy i mieni się lekko zielenią, jest to dla mnie wersja dzienna, na wieczór jednak uwielbiam kłaść go na czarną żelową kredkę AVON, która pięknie podbija zielony odcień tego cienia a brązowy kolor lekko zanika, ciekawa jestem jak by wyglądał na białej kredce, bo tego jeszcze nie próbowałam, ale jeśli efekt będzie fajny to pewnie Wam pokażę.

Koniec gadania ;) podsumowując bardzo lubię ten cień i nie żałuję że go kupiłam. To mój pierwszy cień catrice, jeśli macie jakieś godne polecenia cienie z Catrice to piszcie, może polecę po jakąś kolejną perełkę ;)








Dla zainteresowanych, wieczorem prawdopodobnie napiszę o minerałach EDM.


Pozdrawiam :))

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kameleonka i obecnie nie wyobrażam sobie mojej paletki bez tego cienia (też widzę, że go wyjęłaś ;)))
    Z Twoją piękną, brązową tęczówką wygląda lepiej niż z moją, ładniej ją wydobywa.

    Dziękuję za podlinkowanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoją też fajnie podbija ;) chociaż niebieską tęczówkę najbardziej chyba miedź podbija i pomarańcz...
      No właśnie wyciągnęłam, teraz robię to ze wszystkimi jedynkami, tylko szkoda że on nie jest namagnesowany i dokleiłam do niego jakiś kawałek magnesu na lodówkę, ale nie za bardzo się trzyma :/

      Usuń
  2. może i ja się na niego skuszę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam i nie kupię...

    Ale u Ciebie wygląda suuperr!

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie z Catrice mają super pigmentację z tego co widzę, kusicie blogerki, bardzo! :) ja jeszcze nie miałam żadnego odcienia, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...