czwartek, 1 marca 2012

Konkurs PinUp

Dziewczyny zrobiłam makijaż w stylu PinUp na konkurs na portalu Familie.pl

Heh, siostra stwierdziła że pasowałby mi taki styl... a szwagier że jakby mnie zobaczył na ulicy to by mnie nie poznał ;) Macie wreszcie moją całą gębuche ;)
Dziewczyny zachęcam Was do udziału bo nagrody są naprawdę fajne ;)
Na stronie nie pisało nic o nie wstawianiu zdjęć na inne portale do ogłoszenia wyników więc mam nadzieje że mogłam je tu wstawić.



Zdjęcia jak zwykle musiałam sobie robić sama więc nie za specjalnie wyglądają ale to szczegół.

Pozdrawiam :))



15 komentarzy:

  1. Pin - up girl jak się patrzy ;) Jedynie szminkę zamieniłabym ewentualnie na czerwoną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko jedną czerwoną szminkę i jakoś mi nie pasowała dlatego zamieniłam na róż :)

      Usuń
  2. fryzurka Ci wyszła genialna :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ile się nad tą grzywką męczyłam... :) Ja mam proste jak druty włosy i zrobienie z nimi cokolwiek innego niż proste rozpuszczone graniczy z cudem :)

      Usuń
    2. a widzisz jednak udało Ci się bo efekt świetny:)

      Usuń
  3. Ksenko, cudnie i bardzo klimatycznie! Nie będę się znowu rozwodzić o Twoich pięknych oczach, a zapytam: czy ten seksowny pieprzyk to Twój czy domalowany? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domalowany :( a zawsze chciałam takiego mieć :)

      Usuń
  4. Ha, wiedziałam, śliczna z Ciebi kobieta i nos też ładny!! Cała stylizacja bardzo super Ci wyszła, i nawet ta różowa szminka moze być, fryzura też genialna...lubię pi-up;-) Trzymam kciuki za wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyszło. :) fryzura bardzo ciekawa. i koszula! szukam takiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam tamtego lata w H&M i nawet nie dawno widziałam że były podobne :)

      Usuń
  7. bardzo fajny makijaż, bardzo pin up

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...