czwartek, 15 marca 2012

Limitowana Srebrna Edycja Pędzli Lumiere

Od bardzo dawna chciałam kupić flat topa do minerałów Lucy Minerals, ale zwlekałam ze względu na cenę 17 $. Dużo dziewczyn go chwaliło, że do minerałów jest nie zastąpiony a z minerałami Lucy współpracuje idealnie. Więc gdy tylko zobaczyłam na Lumiere limitowane srebrne pędzle, które okazały się tymi samymi pędzlami co na Lucy, tylko o połowę tańsze 8$, a dodatkowo była zniżka na wszystko -29% no to przecież nie mogłam przepuścić takiej okazji ;) dodatkowo wzięłam sobie kolejne sample.
Chciałam wziąć też inne pędzle ale rozchodziły się jak świeże bułeczki i niestety już nie było jak składałam zamówienie. LE już nie ma więc bardzo się cieszę że zrobiłam zmówienie dość szybko :)

Pędzel jest na długiej rączce, solidnie wykonany dobrze trzyma się go w dłoni, włosie ma bardzo miękkie nawet powiedziałabym że miększe od flat topów EDM czy PIXIE, jednak średnica włosia jest trochę mniejsza i włosie jest krótsze więc jestem bardzo ciekawa jak będzie się nim nakładało minerały, pewnie trzeba się będzie bardziej omachać, obym nie żałowała zakupu. 

Czy może któraś z Was również skusiła się na tą limitowaną edycje pędzli ??




Pozdrawiam ;)



7 komentarzy:

  1. Po opisie myślę, że nie będziesz żałowała zakupu. Wygląda bardzo ciekawie. Ciekawa jestem wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam takich cudów, więc jestem ciekawa Twojej opinii po dłuższym używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny specjalnie dla Was poużywam na dniach i napiszę o nim więcej ;) szkoda że to była tak ekspresowa limitka, może po tak dobrej sprzedaży wprowadzą je na stałe lub przynajmniej na dłuższy czas...

    OdpowiedzUsuń
  4. też skorzystałabym z takiej promocji. :) nie miałam pędzli z LM, ale uwielbiam wszelkie Flat Topy, więc ten pewnie też by mi się spodobał. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze kusi flat top z EcoTools jestem ciekawa czy nada się do minerałków albo do płynnego podkładu, muszę go wreszcie na dniach zamówić ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z tej srebrnej kolekcji czy ogólnie ? :)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...