piątek, 2 marca 2012

Małe Mazidłowe zakupy

Hej Dziewczyny ;)

W związku z tym, że kończą się moje oleje do twarzy zrobiłam kolejne zamówienie.
Tym razem zamówiłam oleje na mazidłach, ponieważ na ZSK nie mieli złotego oleju jojoba, a przy okazji na mazidłach kupiłam moją najukochańszą frakcje sojową.
Jestem bardzo zadowolona z tego, że w przeciwieństwie do ZSK oleje przyszły w szklanych ciemnych buteleczkach i chyba kolejne moje zamówienia też już będą z mazideł.




Napiszcie czy miałyście już frakcje sojową, czy jesteście ciekawe mojego zdania na jej temat?

Dziewczyny jeszcze tego nie pisałam, 
ale bardzo Wam dziękuje za bardzo miłe przyjęcie mnie na blogspocie, i za wszystkie miłe komentarze :)

 Pozdrawiam cieplutko :))

12 komentarzy:

  1. Ksenko, super zakupy. :)))
    Kładziesz frakcję pod minerałki? Jak ją wykorzystujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod minerały wraz z dry flo i pod zwykły podkład dla mnie nie zastąpiona, kładę ją solo lub mieszam z olejem jojoba i po prostu ją uwielbiam :) tylko ma jedną wadę, ma w sobie takie małe kryształki które mogą trochę wkurzać

      Usuń
    2. Dziękuję za odp. :* Robię listę zakupów na mazidłach i chyba ją dorzucę, baaardzo mnie ciekawi :)

      Usuń
  2. nigdy nie używałam frakcji sojowej więc koniecznie napisz o niej więcej!:)
    może chciałabyś żebyśmy się obserwowały :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, na pewno napiszę o frakcji coś więcej :)
      a jeśli chodzi o subskrypcje, jeśli ktoś chce to mnie subskrybuje, jeśli nie to nie, ja nikogo nie namawiam i też nie wymieniam się dodaniem kogoś do obserwacji z wzajemnością żeby zwiększyć liczbę obserwatorów... pozdrawiam

      Usuń
  3. Tak tak, napisz o tej frakcji, bo ja widzę że jednak zielona nadal jestem w pewnych rzeczach związanych z minerałami ;-)

    Ksenia a co do blogspota... jak ktoś pisze tak miło, sympatyczne, prosto, bez jakiś idiotycznych podlizywań sie do czytelników to aż miło się czyta taki blog...;-)A subskrypcja? Wiesz, w moich kręgach, że tak powiem osób piszących o zdrowiu to w ogóle się na to nie patrzy, kto kogo podgląda, widziałam też blogi po 1000 obserwatorów, komentarzy pod postem maks po 1-15, a połowa w stylu "sliczny blog, zapraszam do mnie", mam takie zdanie, że o czym by nie pisać liczy się to, że ktoś to czyta i nawet jeśli raz w życiu zostawi komentarz, napisze e -maila to dla takich ludzi warto to robić. Ja sie bardzo cieszę, że zdecydowałaś ie na blog i go nadal prowadzisz;-).
    I wystarczy tego słodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o niej napisać może wtorek-środa, na razie mam wielki problem ponieważ coś dzieje się z moją twarzą i nie wiem co :(

      Za miłe słówka jak zwykle dziękuje ;) a co do subskrypcji, jak ktoś chce mnie podglądać to się bardzo cieszę, ale w takie wzajemne obserwowanie się nie bawię :/ bo nie o to mi chodzi.

      Usuń
    2. Ksenia może to wiosna?
      Ja jestem po kuracji TriAcnealem i w jednym miejscu mam placka jakiegoś, akurat na lini różu, wcale mi w tym miejscu podkład ani wspomniany róz nie chce trzymać, boję sie peeling zrobić, a OCM nie za bardzo mi pomaga...

      Usuń
    3. Już sama nie wiem z dnia na dzień raptem przybyło mi pełno krostek, również na szyi gdzie nigdy nie miałam krostek, ale kuzynka też się skarżyła że ma na szyi dziwne krostki, może na wiosne do wody więcej chloru dodali i skóra tak reaguje, no nie wiem już sama ale mam nadzieje że będzie lepiej...

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie jestem w stanie ukręcić sobie prawdziwego kosmetyku ;)

    No i Ksenko zapraszam do spowiedzi, oTAGowałam Cię. Jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie lubię bawić w jakieś odmierzania, mieszania itd hehe dlatego wybieram zawsze coś co można stosować od razu na skórę czyli właśnie frakcje i oleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle myślę - kupi nie kupic z mazideł albo Biochemii , ale zawsze pasuję . Chciałabym, trafic na coś dobrego dla skóry 35 letniej.
    Zapraszam apetycznapannapati

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...