niedziela, 11 marca 2012

Makijaż - kobo golden rose

Hej Dziewczyny :)
Dzisiaj makijaż z cieniem Kobo Golden Rose. Jak sama nazwa wskazuje jest to złoto różowy kameleon. Konsystencja cienia jest dziwna, miękka, kremowa, pierwszy raz mam styczność z taką formułą. Najlepiej nakłada się te cienie palcami, wtedy maja intensywną barwę, pędzelek jakby zjada trochę pigmentację. 
Ja mam tak że jak mi się coś spodoba to się nie zastanawiam czy mi coś pasuje czy nie, i jak kupiłam ten cień dopiero w domu się zaczęłam zastanawiać czy takie kolory w ogóle do mnie będą pasować, początkowo myślałam że chyba jednak nie, ale teraz uważam że bardzo ładnie podkreśla moją tęczówkę  i bardzo go polubiłam :) Cień na bazie utrzymuje się cały dzień, nie znika w ciągu dnia i nie roluje się, przez swoją kremową konsystencje nie osypuje się, Ja go bardzo polecam. 




 

Dziewczyny wybaczcie pełno skórek na mojej twarzy i nawet na brwiach heh ale robiłam sobie peeling kwasowy i teraz obłażę ;)







Użyłam:
-podkład Lirene + oriental line cover bb cream
-puder bambusowy z jedwabiem BU
-brązer essence
-róż vipera
-cień KOBO golden rose
-szary cień MIYO
-biały mat MIYO
-fiolet paletka sleek OSS
-żelowa kredka Avon
-tusz rimmel glam eyes
-pomadka-błyszczyk celia nr 601.

Macie cienie Kobo?? napiszcie czy lubicie i jakie kolorki polecacie, ja mam jeszcze aubergine i lavender blush.

Pozdrawiam :) 

12 komentarzy:

  1. mam ten cień i to jak ma razie jedyny z Kobo :) konsystencja do mnie nie przemawia i dlatego nie kupiłam innych kolorów, cień nakładam aplikatorem do cieni :P

    piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mają dziwna konsystencje co nie każdemu pasuje, mnie też trochę denerwuje ale nie narzekam, tragedi nie ma ;)

      Usuń
  2. piękny make up:) uwielbiam takie kolorki na oczach ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thx :) ja to mam różne fazy i sto myśli na minute :)

      Usuń
  3. bardzo ladnie dobrane kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam cieni od Kobo, ale jak widzę - to błąd. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie są fajne, ale polecam tylko te kameleonki lub cienie których nie ma w inglocie, mają dziwna konsystencje i są droższe od inglota więc inne maty i kolory radzę kupić w inglocie ;)

      Usuń
    2. dzięki za poradę. :) :*

      Usuń
    3. tzn matów kobo nie miałam ;) ale macałam a że kosztują 14 zł a inglot 10 to wiadomo lepiej brać inglot ;)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...