piątek, 9 marca 2012

Minerały Everyday Minerals

Hej Dziewczyny ;)

Dzisiaj napiszę o minerałach EDM, od których zaczynałam swoją przygodę z minerałami.
Pierwsze próbki zamówiłam na allegro i za pomocą jednej pani allegrowiczki dobrałam sobie odcień podkładu już za pierwszym razem, niestety odcień był idealny w formule matte, którą testowałam jako pierwszą.
 Ta formuła bardzo mi pasowała, matowiła moją twarz, fajnie wyglądała na twarzy, nie ważyła się, zakrywała to co chciałam i ogólnie bardzo mi pasowała. Miałam mały samplowy słoiczek, który starczył mi prawie na miesiąc, ale nie codziennego stosowania. Później chciałam zamówić BIGa i wtedy się okazało, że EDM zaprzestało wysyłania do Polski, więc na wizażu nie mogłam zamówić podkładu i szukałam na allegro. I tak sobie pomyślałam że zamiast formuły matte wezmę sobie formułę intensive, bo większe krycie mi nie zaszkodzi,  a że jeszcze wtedy nie wiedziałam że kolory się trochę różnią między formułami byłam lekko zdziwiona jak dostałam mój podkład. W formule matte kolor medium olive to taka fajna oliwka z żółtymi i bezowymi tonami, a w formule intensive niestety jest bardziej brązowy, ale jak jestem opalona w lecie to w sumie się fajnie wtapia i mi nie przeszkadza, ale mam zamiar dokupić jednak w formule matte. 

Dziewczyny jeśli zaczynacie dopiero z minerałami, to nie nakładajcie jednej sporej warstwy, tylko kilka mniejszych. Ja jak zaczynałam stosować minerały to chodziłam też wtedy do pracy i że mi się rano nie chciało bawić z nakładaniem kilku warstw podkładu, pomyślałam a nałożę sobie jedną sporą. Taka jedna spora warstwa naprawdę potrafi zrobić photoshopa na twarzy ale tylko na krótko :) Po dwóch godzinach patrze w lusterko w pracy i własnym oczom nie wierze, podkład mi się zważył i świeciłam się jak latarnia, jednym słowem cera wyglądała jak woskowa maska. Modliłam się tylko żeby jak najszybciej dzień się skończył i żeby wrócić do domu, to mnie nauczyło żeby wstać kilka minut wcześniej i nałożyć podkład mineralny tak jak należy :) 

Rozgadałam się więc przejdę do rzeczy, podkłady EDM bardzo lubię, jak już pisałam wyżej, fajnie sprawdzają się na mojej twarzy, nie znikają w ciągu dnia, moja cera wygląda bardzo naturalnie, dobrze się je nakłada, kryją to co potrzeba, moja cera jest przez wiele godzin matowa (ale tylko w formule matte, w intensive zaczynam się świecić szybciej) są to na prawdę dobre i godne wypróbowania minerały, jednak jedynym wielkim minusem jest ich dostępność, producent nie wysyła do Polski, mimo że można je kupić u dystrybutorów na polskich stronach, to jednak ja z tego nie skorzystam, ponieważ ceny są dużo wyższe.
Nie pokażę Wam jak podkład wygląda na twarzy, ponieważ mam tylko odcień na lato i wyglądałoby to śmiesznie.



Moim ulubionym korektorem pod oczy, jest korektor Sunlight, ma jasny żółciutki kolorek, nie jest czysto matowy, wydaje mi się że jest lekko jakby satynowy, przepięknie rozświetla okolice pod oczami i zakrywa sińce. Niestety suche korektory podkreślają zmarszczki, a ja mam taką budowę oka że mam zmarszczki pod oczami odkąd pamiętam, i nakładam zawsze najpierw trochę kremowego korektora i dopiero utrwalam go mineralnym, wtedy wygląda lepiej. Nie stosuję go na twarz bo tego mam inne korektory ale pod oczy polecam jak najbardziej. Jest trwały, nie osypuje się, nie robi efektu pandy, moich okolic pod oczami nie wysuszył.
Mam również sampla korektora multi intensive, który ma lekko różowe zabarwienie, ale nie używam go tak sobie jakoś leży w szufladzie i czeka na swoją kolej, może w lecie go zacznę używać pod oczy :)




Róże EDM mam 2, i o ile summer stroll jest śliczną brzoskwinką taką jaka widnieje w pudełeczku, to z bollywood mam troche problem, ponieważ w pudełeczku wygląda jak taki brudny róż i myślałam że taki właśnie będzie, jednak po rozsmarowaniu na twarzy robi się lekka cegiełka albo bardziej taki ciemny róż złamany koralem, ma w sobie złote drobinki. Nie powiem żeby wyglądał źle, bo na twarzy wygląda ciekawie i ładnie ożywia cerę, jednak inaczej go sobie wyobrażałam. Summer stroll jest ślicznym cukierkowo brzoskwiniowym różem i super ożywia buźkę, będzie jeszcze lepszy na lato przy opalonej cerze.  Róże są bardzo dobrze na pigmentowane i mała ilość wystarczy na pokrycie polików, intensywność koloru można oczywiście stopniować dokładając kolejne warstwy,są trwałe, nie osypują się, obydwa kolory mają satynowe wykończenie. 




Trochę swatchy w różnym świetle 





Ostatnią rzeczą jest nowa formuła podkładu IT, jest to następca formuły intensive pozbawiona składnika LL, którego na samym początku w tej formule nie było, później go dodali i był wielki szum bo to podobno jakiś wypełniacz i wielu osobom to nie pasowało i teraz nowa formuła jest bez tego składnika. Zamówiłam sobie próbkę i na razie użyłam go dopiero raz, ale ta formuła to chyba totalna klapa. Nałożyłam ją kiedyś na twarz, położyłam jak zwykle 3 warstwy a patrząc w lustro w ogóle nie zauważyłam żadnego nawet najmniejszego krycia :/ pomyślałam że pewnie moja cera ma zły dzień, ale na wizażu dziewczyny zaczęły pisać to samo więc chyba to jakiś nie wypał :/ a szkoda bo stara formuła intensive jest już nie dostępna u producenta i na jej miejsce wchodzi właśnie IT. Dobrze że w formule matte nic nie kombinują.




To tyle mojego gadania, jeszcze pokażę Wam pędzle EDM ale to w kolejnym poście bo i tak się dziś rozpisałam a wiem że taki długie posty to chyba się nudno czyta ;) Mam nadzieje że choć trochę pomogłam, w razie pytań piszcie śmiało :)

Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Jestem fanką sunlighta. :) mam jeszcze dwa słoiczki po 1 g ale wystarczy mi to na długo bo stosuję go tylko pod oczy. :) Summer Stroll zawsze mi się bardzo podobał, ale tylko na zdjęciach w internecie, bo kiedy go chciałam to nie był dostępny w sprzedaży. On jest jeszcze dostępny?

    Moim ulubionym korektorem jest Intensive Fair, ale słyszałam że też został wycofany. Nie wiem co zrobię jak skończę swoje opakowanie, nie mam zbyt dużych zapasów, jakieś 3g mi zostały. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Summer stroll kupowałam akurat u polskiego dystrybutora, bo na stronie producenta go już nie ma, ale nie wiem czemu :/
      Zawsze jak coś jest dobre to wycofują...

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...