wtorek, 13 marca 2012

Moje pędzle Everyday Minerals

Hej Dziewczyny ;)
Dzisiaj pokażę i krótko opiszę posiadane przeze mnie pędzle EDM, może ktoś rozmyśla zakup któregoś z tych pędzli więc może ten post okażę się przydatny.


Posiadam 8 pędzli EDM i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona.

Large Mineral Brush - jest to duży pędzel do pudru, ale wcale nie jest jakiś gigantyczny, to large chyba miało dotyczyć trzonka pędzla bo trzonek jest aż za duży. Jest bardzo miękki, milusi w dotyku malowanie się nim to sama przyjemność, przez swój rozmiar bardzo szybko można omieść pudrem twarz, nie wychodzą z niego włoski i nadal wygląda jak nowy mimo że już go wiele razy prałam. Używam go rzadko, znaczy się nie codziennie bo jestem przyzwyczajona do ecotools i to właśnie jego używam na co dzień a EDM używam gdy tamten się suszy :) Włosie jest gęste ale nie jest bardzo zbite, przez co pędzel jest elastyczny. Polecam go ale więcej napiszę o nim jeszcze na końcu postu ;)






Tapered Sculpting Face Brush - pędzel typu kulka, którym można nakładać brązer, róż, rozświetlacz a nawet puder. Jest również bardzo miękki w sumie jak wszystkie pędzle EDM :) nie wychodzi z niego włosie, również prałam go już wiele razy i nic się z nim nie dzieje. Ostatnio nie rozstaje się z nim i codziennie używam do nakładania różu w czym sprawuje się idealnie. Również ma gęste lecz nie zbite włosie i jest bardzo elastyczny, nie rozchodzi się na twarzy. Wybaczcie że jest brudny ale tak jak już pisałam używam go ostatnio cały czas :) i mogę go polecić z czystym sumieniem ;)






Flat Top Brush - mój ukochany flat top bez którego nie wyobrażam sobie nakładania podkładu mineralnego ;) Włosie milutkie, gęste i zbite, wypadł mi z niego chyba 1 włos podczas pierwszego mycia, piorę go bardzo często w okresie w którym używam czyli wiosna -lato-wczesna jesień, mam go już 2 lata i ciągle jest tak samo dobry i miękki jak na początku. Był to w ogóle mój pierwszy pędzel w życiu ;) to od niego zaczęłam kupować kolejne pędzle do makijażu mineralnego jak i tradycyjnego. Bardzo go polecam wszystkim którzy zaczynają przygodę z minerałami, bo jednak dobry pędzel to podstawa.




Eye Kabuki Brush - mam 2 ponieważ są bardzo fajne i mają wiele zastosowań. Jednego używam do minerałów, do nakładania korektora pod oczy lub aplikowania większej ilości podkładu tam gdzie potrzebuję, w okół nosa, na brodzie lub na niespodzianki. Drugiego używam tylko do korektorów płynnych i do gruntowania ich pudrami. Polecam go bo to na prawdę ciekawy pędzelek. Standardowo miłe włosie, nie wyłazi, jest bardzo sprężyste i gęste.





Oval Concealer Brush - płaski owalny pędzelek do korektora, włosie zbite, sztywne ale miękkie, bardzo dobrze nakłada korektor na niespodzianki, ale że mam ich coraz mniej a w lecie wiadomo skóra od słońca jest w lepszej kondycji to używam go rzadko, ale jest bardzo fajny.





Eye Blending Brush - skośny pędzelek do cieni, bardzo miękki, równo przycięty, sprężysty, idealnie nadaje się do nakładania cienia w zewnętrznym kąciku do czego go właśnie używam. Włosie jest dwukolorowe jak we wszystkich pędzlach EDM, mój był używany i dlatego jest czarny ;)




Everyday Eye Smudge Brush - mała kuleczka, którą używam do nakładania rozświetlacza w kąciku oka lub do nakładania korektora mineralnego na jakieś małe krostki. Włosie jak we wszystkich pędzlach jest miękkie, jest na tyle sztywne i sprężyste że nie rozkłada się na twarzy ale też nie tak sztywne jak trzonek, po prostu takie w sam raz ;) nie wiem czy coś z tego zrozumiecie ;) 





Podsumowując pędzle EDM bardzo lubię, są bardzo dobrej jakości, zamawiane od producenta wraz ze zniżką wcale nie są drogie, ja je szczerze polecam i jakbym mogła kupiłabym wszystkie pędzle dostępne na ich stronie ;) 

Na koniec chcę Wam pokazać porównanie pędzla do pudru EDM z pędzlem do pudru EcoTools. Dużo osób myśli że przez jego nazwę jest on bardzo duży, a nie jest to prawdą bo jest tylko odrobinę większy włosiem od EcoTools. EDM ma bardzo duży ten trzonek przez co niektórym może wydawać się nie wygodny, mnie osobiście ten trzonek denerwuje i najlepiej ucięłabym go o połowę ;) Częściej używam pędzla EcoTools i jeśli ktoś się zastanawia który pędzel do pudru wybrać EDM czy EcoTools to ja polecam jednak ET, bardziej dostępny, rozmiarowo bardzo podobny, ma krótszy trzonek przez co jest wygodniejszy , i patrząc na ceny polskich dystrybutorów ok 70 zł (o zgrozo...) jest o połowę tańszy :).







Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie bo może o czymś zapomniałam napisać ;)
Podzielcie się również swoją opinią na temat tych pędzli.

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. ja mam 3 flat topy, 1 kabuki, 2 eye kabuki, 1 smudge, 2 oval concealer i 2 everyday eye shadow. :)

    mialam jeszcze angled brow & liner i dome blush, ale sprzedałam na allegro bo stwierdziłam za dużo już tych pędzli mam. :D
    poza tym mam kolekcję Lancrone, i coś tam z Essence.

    ale fakt, pędzle EDM są super, ja też jestem z nich bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) ja je uwielbiam, ciekawi mnie jeszcze Blender Face Brush i Kuuki Brush ;)

      Usuń
  2. ten do pudru to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wspolnych na wizazu mozna go dostac taniej :)

      Usuń
  3. Uwielbiam te pędzle. Mają już kila lat i nic się z nimi nie dzieje!

    ps. Planowałam na piątek pierwszy wpis na ich temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją recenzje, chętnie poczytam :)

      Usuń
  4. ja nie mam żadnego a chciałabym je wszystkie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwycięstwa w konkursie i wygrania pędzla Sigmy! przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam eye kabuki i używam go do rozcierania korektora oraz nakładania cieni w kremie. Bardzo solidny pędzel. Fajną kolekcję sobie uzbierałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...