niedziela, 25 marca 2012

Muszę to mieć !!!

Hej Dziewczyny ;)

Zostałam oTAGowana przez dwie dziewczyny Anię i Idalię więc czas napisać TAG.

Ciężko mi trochę napisać tego TAGa bo jakoś nie mam na razie takich rzeczy które muszę mieć, ale coś tam wybiorę ;)

1. Perfumy Versace Yellow Diamond - jak je powąchałam w perfumerii od razu ich zapragnęłam, uwielbiam takie świeże cytusowo-słodkie zapachy, jednak perfuma jest droga ehh :/ ale może nie długo już sobie ją kupię ;) 

2. Kamuflaże Dermacolor Kryolan - małymi krokami zbliża się ślub mojej siostry więc kamuflaże będą nam jak najbardziej potrzebne ;) zamierzam najpierw kupić mini paletę żeby sprawdzić kolory a później wiadomo dokupić wkłady ;) 


3. Kolejny pędzel EcoTools - tym razem czaję się na flat topa, który mam nadzieje że będzie fajny albo do minerałów albo po prostu do pudru wykończeniowego.

4. Cienie Inglot - bo ciągle wynajduję w sieci nowe piękne kolory i ciągle jest mi ich mało ;) 

5. Kosmetyki Lily Lolo - już tyle się naczytałam dobrego na ich temat że wreszcie muszę je wypróbować, dostałam od Ani która mnie oTAGowała i której bardzo dziękuje :* więc sobie popróbuję i jak okażą się takie dobre jak mówicie to możeliwe że zakupię pełnowymiarowe opakowania, chociaż LL moim zdaniem są drogie i jest wiele tańszych kosmetyków mineralnych.


I to by było na tyle:) 

TAGuję:

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli, może później wstawię jakiś makijaż ;) 


7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za TAG! jak będę miała chwilkę to spróbuje na niego odpowiedzieć :) Też bym chciała taką paletkę kamuflaży!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksenko, bardzo fajne typy. :)
    Co do LL, to nie wiem czy nie rozczarujesz się poziomem krycia (porównując je np. do Lumiere). Mam nadzieję jednak, że znajdziesz coś fajnego dla siebie (polecam zwłaszcza piękne róże).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeśli maja małe krycie to pewnie nie dla mnie ale może róże mi się spodobają ;)

      Usuń
  3. fajne typy, też się czaję na coś z LL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, tylko nie mogę się zdecydować dokładnie na co.

      Usuń
  4. Też chcę sprawić sobie coś z Lily Lolo , podobają mi się ich dwa nowe cienie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...