środa, 21 marca 2012

Pędzel Od Sigma + TAG

Hej Dziewczyny ;)

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie u Idalii a nagrodą był pędzel flat kabuki F80. Jakie było moje zdziwienie gdy dzisiaj mama wróciła z pracy i powiedziała że ma dla mnie jakaś paczuszkę :) i był to właśnie pędzel Sigmy. Spodziewałam się go gdzieś dopiero w przyszłym tygodniu i bardzo się cieszę że dostałam go tak szybko ;) do tego dołączona była karteczka z moim imieniem i gratulacjami, jakie to miłe ;))
Jeszcze raz bardzo dziękuje Idalii :* oraz Sigmie ;) 

Większa recenzja pędzla pewnie nie długo jak go trochę poużywam i porównam do moim flatów z Hakuro i LancrOne.






TAG 7 grzechów głównych.
Zostałam oTAGowana przez zielony-koszyczek ale jakoś zapomniałam o tym TAGu, a już następny mnie dopadł więc postaram się to jakoś nadrobić ;)

Zasady :
1. Odpowiedz na 7 pytań
2. Utwórz osobny post oraz zamieść kto Cię oTAGował (może zostanie mi wybaczone że nie jest to osobny post)
3.Przekaż zabawę innym blogerkom

Chciwość
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz.

Najdroższe były perfumy kupione za ok 150 zł a jeśli chodzi o kolorówkę to podkład 69 zł.
Najtańszy lakier do paznokci za 2,50 zł ;)

Gniew
Których kosmetyków nie nawidzisz a które uwielbiasz, a które uwielbiasz?
Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Może nie nienawidzę tych kosmetyków ale nie lubię ich używać, nie nawidzę się balsamować i kremować stóp, ale niestety jak mus to mus i muszę to robić :/
Uwielbiam wszystkie te kosmetyki dzięki którym czuję się bardziej pewna siebie czyli podkłady, tusze, róże i pomadki ;)

Najtrudniej było mi zakupić pędzle Ecotools kiedy u mnie ich jeszcze nie było i prosiłam wizażanki by pomogły mi je zdobyć, a teraz też kosmetyki EDM.

Obżarstwo
Jakie produkty są wg Ciebie najpyszniejsze?

Zdecydowanie balsam grapefruitowy z TBS, zjadłabym sama siebie tak pięknie pachnie na ciele ;)
Pomadki Celii też tak pięknie pachną ze chciałoby się je zjeść.

Lenistwo
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?

Cieni i żeli do brwi, wiem że brwi mam nie idealne ale nigdy nie chce mi się cokolwiek z nimi robić.

Duma
Który kosmetyk daję Ci najwięcej pewności siebie?

Podkład, tusz do rzęs, brązer, róż i cielista pomadka.

Pożądanie
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej.

Oczy i uśmiech.

Zazdrość
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?

Nie wiem co ma zazdrość do tego jakie kosmetyki dostaje w prezencie, ale lubię dostawać perfumy od mojego dziubka bo co do zapachów to ma idealny gust oraz biżuterię :) ubrań i kosmetyków nie lubię dostawać jako niespodzianki bo się zawsze boję że coś mi się nie spodoba.


To by było na tyle nie podaje TAGu dalej bo chyba już większość dziewczyn go opisało tylko ja taka zacofana... chyba że ktoś ma jeszcze ochotę to zapraszam ;)

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ksenko, bardzo, bardzo się cieszę, że paczuszka doszła do Ciebie tak szybko. :) Miłego testowania!

    Ps. też nie lubię kremowania stóp, brrr... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Ja tego wręcz nienawidzę ale mam problematyczne pięty więc muszę :/

      Usuń
    2. A ja obszar stopy przy palcach (tak gdzie spoczywam nacisk całego ciała, gdy jesteśmy na szpilkach).

      Usuń
    3. Fakt, jak chodzę długo w szpilkach to mi się ta podusia robi twarda, skóra narasta i muszę się tego pozbywać, ehh my baby to mamy problemy ;)

      Usuń
  2. Gratulacje Ksenko.

    Coś z tym kremowaniem stóp jest nie tak - wiele osób narzeka na zapominanie o nich lub brak checi do ich pielegnacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest to bardzo męczące heh ;) chociaż już tyle kremów przetestowałam a z żadnego nie byłam w pełni zadowolona...

      Usuń
  3. uwielbiam flaty, mam trzy. :) marzy mi się jeden na długim trzonku, bo te co mam posiadają krótki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 3 krótkie ale jeden oddałam siostrze więc mam dwa i 4 na długim trzonku ;) ale sama nie wiem które wygodniejsze i te i te mi się fajnie używa

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...