piątek, 6 kwietnia 2012

Babeczki bananowo-miodowe

Hej Dziewczyny ;)

Pod postem z moimi pierwszymi babeczkami pisałam że następne będę robić babeczki z serem, ale że nie miałam sera a miałam za to 2 bardzo dojrzałe banany, to akurat zrobiłam babeczki bananowo miodowe.

Przepis znajdziecie tutaj , ja nie dekorowałam swoich pszczółkami bo najnormalniej w świecie mi się nie chciało ;) zrobiłam tylko zygzaki z polewy czekoladowej.

Co do smaku babeczek, mojemu tacie i chłopakowi smakowały bardzo ;) mi i mamie za to nie bardzo, jakoś te z nutellą posmakowały mi bardziej. Były miękkie i takie trochę gumowe, w smaku bardziej dominował miód a banana nie czuło się prawie wcale. 




Dokupiłam również foremkę na mini babeczki i będę piekła właśnie te serowe ;) jestem ciekawa jakie wyjdą, bo podobno ciężko jest dobrze upiec babeczki z serem, zobaczymy jak mi pójdzie...

Mam również zamiar niedługo pobawić się dekoracjami na babeczkach i pierwsze jakie wpadły mi w oko to te ;) są śliczne ;)
po kliknięciu na zdjęcie przekieruje Was do strony z tymi pięknymi muffinkami :)

Jeśli macie jakieś fajne stronki z przepisami na babeczki, muffinki lub na dekoracje to podsyłajcie chętnie poczytam :)


Pozdrawiam i jeszcze nie życzę Wam Wesołych świąt ponieważ zrobię to wieczorem ;)


2 komentarze:

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...