poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Hakuro H51 i H52

Hej Dziewczyny ;)

Pierwszy syntetyczny flat top na długiej rączce jaki znalazł się w mojej kosmetyczce i którego przeznaczenie miało być do podkładu płynnego to właśnie Hakuro.
Zakupiłam flat topa i round topa, z myślą o tym że okrągły pędzelek lepiej wpasuje się w okolice nosa i oczu.
Mam te pędzle ponad 5 miesięcy, były używane prawie codziennie, i prane były po każdym użyciu więc myślę że po takim używaniu mogę wystawić im wiarygodną recenzje :)

Pędzle są wykonane z włosia syntetycznego, bardzo miękkiego, barwionego na końcach. Mają drewniane trzonki malowane na czarno oraz metalową srebrną skuwkę. Są bardzo solidnie wykonane, pomimo częstego prawie pół rocznego stosowania z pędzla nie wypadły żadne włoski, kształt włosia się nie zmienił i nadal są tak samo miękkie i precyzyjne jak na początku. Dobrze się dopierają chociaż czasami zostają takie malutkie nie do końca domyte plamki, ale to nie przeszkadza w użytkowaniu. Piorę je w białym jeleniu.




Włosie w obydwu pędzlach jest bardzo gęste, zbite, sprężyste i miękkie, chociaż pędzel Sigma jest bardziej miękki ;) Bardzo dobrze nakładają podkłady płynne do czego najczęściej je stosowałam nie robią smug i bardzo ładnie wprowadzają podkład w skórę, oraz do minerałów (H51), wczoraj nakładałam minerały flat topem dlatego wybaczcie że jest brudny ;) i spełnia się w tej roli bardzo dobrze :) Nakładałam nim również puder wykończeniowy i też nie wyglądało to źle ;)
Round topa H52 używałam tylko do podkładu płynnego, bardzo ładnie nakłada podkład, nie robi smug i idealnie wpasowuje się w okolice nosa, ust i oczu.

H51





H52







Jestem z tych pędzli bardzo zadowolona i na pewno kupię inne pędzle Hakuro, głównie do oczu, ja swoje zakupiłam na allegro bo same pędzle jak i przesyłka były tańsze niż ze strony producenta.

Jeśli o czymś zapomniałam a chciałybyście wiedzieć o nich więcej pytajcie w komentarzach ;) 

Znacie firmę Hakuro ? Macie ich pędzle ?

Pozdrawiam ;)




18 komentarzy:

  1. jak tu kosmicznie się zrobiło. :P hakuro ma super pędzle. :) mam skośny do bronzera, jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o mi się już tamten wygląd znudził i ten pewnie też zmienie po tygodniu albo dwóch hehe :)

      faktycznie pędzle są super muszę kupić jakieś do oczu, bo mam tylko maestro

      Usuń
  2. o jak tu niebiańsko ;P a ja jak zawsze powiem nie nie miałam takich pędzli:P ale chciałabym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jak te pędzle mi się podobają... ale póki co nie moja pólka cenowa.
    zmieniłaś wygląd bloga co? bosko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pędzle są super ;) mam nadzieje że posłużą jak najdłużej ;)
      Tak bo mi się tamten wygląd znudził :)

      Usuń
  4. A mi za ciemno trochę i konec, na starość człowiek ślepinie ;-).

    Hakuro flat topa miałam, ale mnie denerwował i poleciał w świat. Ta kulka wydaje się ciekawa, ale póki co nie planuję pędzlowych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no wszystkich nie zadowolę ;) niedługo mi się znudzi pewnie to g rozjaśnię :)

      A co Cię w nim denerwowało ??

      Usuń
    2. Miałam zawsze pędzle z długimi rączkami, takie jak ma Hakuro, nawet jak dostałam takie z krótkimi to je puszczałam w świat, aż tu nagle okazało się, że mineralne podkłady nakłada mi się lepiej z krótkimi rączkami, szok bo nie chciałam mieć "małych" pędzli, no ale czas pokazał że kabuki i flat topy jednak w wersji mini wolę, resztę mam zwykłą z długimi trzonkami. Kobiecie nie dogodzisz. W sumie nie maluję teraz nikogo, więc płynnych podkładów nie nakładam - a do nich znnów długa rączka, tym bardziej jak inną osobę się ubiera w makijaż...a tam... takie widzi mię i już ;-)

      Usuń
  5. taguję http://beautywizaz.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mam Hakuro H52i jestem z niego bardzo zadowolona. Posiadam również H70 i H78- ten szczególnie lubię, idealny do blendowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) spojrzę na te dooczne ;)

      Usuń
  7. Fajne te pędzle..jak sie odkuje to sobie kupie bo cena pewnie nie jest niska jak sie domyslam:) Ale takie prawdziwe opinie sa bardzo wartościowe:)pozdr
    Ciekawa jestem jak ty wyglądałąs w Pin Upie...zrób jeszcze raz i dodaj fotki ..chetnie popatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt jednego pędzla to około 33 zł ;)
      Moje zdjęcia Pin up są na blogu, w starszych postach ;)

      Usuń
  8. No no ale kusicie tymi pędzlami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są naprawdę fajne i godne zakupu ;)

      Usuń
  9. Spodnie kupilam w butiku nie firmowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pędzle, jak będę trochę 'przy kasie' to pewnie zakupię bo muszę się zaopatrzyć w nowe .
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...