sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołych Świąt !

Hej Dziewczyny;)

Ostatnio wspomniałam że lubię sobie też trochę podziergać, dla niektórych to może babcina sprawa, ale ja to lubię ;) 
Pokażę Wam na razie co robiłam na Wielkanoc, ponieważ zimowe ozdoby już pochowane :) Serwetek robię mało chociaż kilka robiłam, jednak wolę robić takie rzeczy jak kurki lub aniołki ;) 

Kolorowe kuraki :)





Tą i białą akurat robiła moja mama ;)



Moje jajo po którym strasznie bolą paluszki od wbijania szpilek ;)



Mamy jajo ;)


I koszyczki :) ten jest robiony przez mamę ;) ja robiłam z niebieską obwódką i mój pojechał do Wa-wy.


Mam nadzieję że spodoba się Wam ;) 
A Wy lubicie coś sobie czasem podziergać ?


Kochane życzę Wam Radosnych Świąt,
Smacznego Jajka 
i Mokrego Dyngusa :)

Pozdrawiam i do zobaczenia po świętach :)



19 komentarzy:

  1. Ładne ozdoby :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardziej mam serce do szydełka niż drutów, ale ostatnio nie chce mi sie i na pewno taka zdolna nie jestem. Podejrzewam, ze usztywniasz to na wodę z cukrem? Śliczne te cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardziej szydełko niż druty ;))
      Kiedyś usztywniałyśmy z mama na cukier, ale po czasie np. białe aniołki zaczęły żółknąć i teraz usztywniamy na klej ;)

      Usuń
    2. Ha ;-) znamy i używamy chyba do wszystkiego ;-). Dzięki

      Usuń
  3. super kuraki:P ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja to dopiero nie mam cierpliwości ogólnie do wszystkiego, ale jak coś wychodzi to inaczej się na to patrzy ;) dzierganie mnie jakoś uspokaja ;)

      Usuń
  4. Ale masz talent:) Super to wygląda i na epwno ogromna satysfakcja:) Zazdroszczę:)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam wcale talentu do tego nie potrzeba ;))
      Dzięki i wzajemnie ;)

      Usuń
  5. Piękne prace! Tez czasem coś podziergam, ale zazwyczaj brakuje na to czasu.
    Również życzę Ci pięknej Wielkanocy.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten brak czasu... czasem coś zacznę a później brakuje mi czasu i to zostawiam i nawet ostatnio znalazłam serwetkę którą zaczęłam robić chyba ze 2 lata temu :)) i dalej nie skończona ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  6. niestety nie umiem takich cudeniek zrobic a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy z mamą również na sprzedaż jeśli ktoś byłby zainteresowany, ale to na prawdę nic trudnego :)

      Usuń
  7. o-TAG-owałam CIĘ :) : http://naturaipiekno.blogspot.com/2012/04/zalege-tag-i-50pytan-jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...