niedziela, 1 kwietnia 2012

Kulinarnie !

Hej Dziewczyny ;)
Oprócz tego że uwielbiam kosmetyki i makijaże lubię też piec i dziergać na szydełku (ale o tym innym razem) :)
Więc od czasu do czasu będę wklejać moje wypieki, oczywiście sama ich nie wymyślam tylko biorę przepisy z internetu ;) 
Przeważnie piekę ciasta, ale od jakiegoś czasu nabrało mnie na babeczki i muffinki więc wreszcie kupiłam sobie wczoraj formę i zrobiłam moje pierwsze babeczki z nutellą. 
Przepis znajdziecie TUTAJ
Jak na pierwszy raz z babeczkami uważam że wyszło mi całkiem nieźle ;) Babeczki wyglądają trochę jak grzybki ;) ale są przepyszne, a najlepiej smakują gdy są jeszcze ciepłe ;) 

Dzisiaj będę piekła Muffinki z serem ;) 

Zainteresowanych zapraszam do zajrzenia na stronę Pani Dorotki gdzie od babeczek i muffinków wczoraj mało oczopląsu nie dostałam ;) i życzę smacznego jeśli ktoś się skusi upiec cudaśne babeczki :)










Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli ;)



15 komentarzy:

  1. uwielbiam bloga Pani Doroty i jej muffiny, polecam te muffiny tiramisu - przepyszne, ta samo muffiny z bananami, białą czekoladą i wiśnią (banana cherry and white chocolate cupcakes) - często u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i te z nutella jakoś nie podbiły mojego serca - też je już próbowałam. Widzę że mamy podobną foremkę do muffinek, no tyle że ja mam takie 2 bo z moją rodziną to trzeba od razu piec 24 szt bo 12 to by w mig zniknęło ;p

      Usuń
    2. Tiramisu wyglądają obłędnie a że uwielbiam ten deser to na pewno zrobię i te babeczki :) Mi posmakowały ale to były moje pierwsze więc pewnie szybko ich ponownie nie zrobię bo będę próbować inne przepisy ;) już się o tym przekonałam wczoraj że muszę dokupić drugą foremkę bo babeczki zniknęły od razu ;) a jeszcze myślałam o tym żeby zrobić mini babeczki :)

      Usuń
    3. też o tym myślałam, tzn żeby kupić sobie taką foremkę - też w tesco widziałam, tak samo papilotki do niej, myślę że to byłaby fajna alternatywa na jakieś imprezy

      Usuń
    4. No właśnie dzisiaj kupiłam tą mini brytfankę na 24 babeczki :) w tesco oczywiście tak jak tamtą ;) więc na dniach wypróbuję ;)

      Usuń
  2. Chętnie poczytam o Twoim dzierganiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie robiłam kurki na wielkanoc więc jak się wysuszą to wstawie zdjęcia ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja się podpisuję pod prośbą Bianki ;-)

      Usuń
  3. jeśććććććććććććććććć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. musze przyznać że pyszne były:) poproszę parę mufffffinek na jutro :P

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...