środa, 18 kwietnia 2012

Makijaż inspirowany owocami - PITAJA

Hej Dziewczyny ;) 
Dzisiaj kolejny konkursowy makijaż ;) tym razem organizowany u STORCZYK 82
Inspiracją miały być owoce i ja wybrałam pitaje, choć mam jeszcze w planach zmalowanie owoców leśnych ale przez kilka dni będę bez aparatu :( więc muszę trochę poczekać.
Zdjęcia miały być nie profesjonalne więc dobrze bo ani ze mnie modelka ani fotograf :)

Wszystkich chętnych zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ;) 






Pozdrawiam :))







19 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba,delikatny,kobiecy,romantyczny,soczysty i pieknie w nim wygladasz,dziekuje za zgloszenie

    ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo, ispiracja pięknie odwzorowana. :) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, trzymam kciuki.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż bardzo pasuje do kolorystyki cieni, a te są super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak rajski ptak, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wyszlo - powodzenia mam nadzieje ze wygrasz bo jest oki!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny makijaz :)
    bardzo ladne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo łądny i subtelny makijaz...fo twarzy Ci w nim:) Zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...