środa, 11 kwietnia 2012

TAG: 50 pytań do mnie ;)

Hej Dziewczyny :)

Nie przepadam za TAGami ;) ale jak już je dostaje no to robię ;)

Tym razem TAG 50 pytań do mnie, nie wiem czy w ogóle ktoś chce tyle rzeczy o mnie wiedzieć. 


Zasady:
 
 
1. Napisz od kogo otrzymałaś/eś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek/ów, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Tag przywędrował do  mnie od Ani i od Naturaipiękno

TAG przekazuję do 

Pozdrawiam i czekam na pytania ;))


8 komentarzy:

  1. 1. hobby które chciałabyś wprowadzić w swoje życie, ale jak na razie nie masz na to pieniędzy?
    2. zawód marzenie?
    3. jaką super-moc byś wybrała?
    :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      1. hmmm trudne pytanie, nie mam jakiegoś typowego hobby, bardzo lubię kosmetykę i makijaż jestem również po szkole kosmetycznej i aktualnie szukam pracy, lubię też łowić rybki :) ale w to bardziej inwestuje mój mężczyzna ;)
      2. zawsze chciałam być policjantką ale później wybrałam kosmetologie
      3. chciałabym czytać ludziom w myślach, bo nie na widzę fałszywych ludzi którzy jedno myślą a drugie mówią...

      Usuń
  2. 1. Skąd pomysł rodziców na takie imię?
    2. Czy chciałabyś mieć inny kolor włosów?
    3. Jak myjesz włosy mydłem, to płuczesz je w occie przed czy po nałożeniu maseczki?
    4. Pierwszy mineralny kosmetyk?


    ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Mój tato zobaczył w kalendarzu i strasznie się spodobało, ksiądz mnie na początku nie chciał ochrzcić ;)
      2. Tak, od małego chciałam być słodką blondyneczką :P
      3. Najpierw nakładam odżywkę a na sam koniec polewam włosy płukanką
      4. Pierwsza była próbka podkładu EDM

      Usuń
  3. Czy lubisz śpiewać :P?????
    Jakie piosenki wpadają ci ucho?
    Czy nie myślałaś o tym aby zgłosić się do jakiegoś muzycznego show?:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...