środa, 30 maja 2012

Ciemna czekolada

Hej Dziewczyny ;)

Szukałam ostatnio fajnego chłodnego brązu do makijażu dziennego, aby kłaść jasny cień na całą powiekę i przyciemniać zagłębienie ciemnym brązem. Znalazłam w Inglocie, cień Rainbow 117 R. Bardzo ładne kolorki, jasny bazowy cień, średni brąz - kawa z mlekiem i ciemny chłodny brąz. Cienie są matowe, bardzo dobrze na pigmentowane i bardzo dobrze się rozcierają, to są moje pierwsze maty z inglota i na pewno nie ostatnie.
Dokupiłam jeszcze 4 perłowe cienie ale o tym kiedy indziej ;)


Dzisiaj na szybko chciałam sprawdzić jak taki brąz będzie wyglądał na moich oczach na całej powiece i zmalowałam takie jakby małe smoky właśnie tymi cieniami.








Zawsze myślałam że brązy mi nie pasują, jednak używałam kiedyś ciepłego brązu, teraz myślę że z chłodnymi brązami się chyba polubię ;)

Znacie te potrójne cienie Inglota??
Ja je bardzo polecam, kosztują 15 zł, i zawsze to lepiej mieć 3 odcienie niż jeden ;)  

Pozdrawiam :)




9 komentarzy:

  1. piękne kolory, lubię takie połączenie, to trio jak najbardziej w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam chyba taką samą trójkę, kupiłam jak też szukałam zimnych brązów :P hehe bo też tylko w takich się czuję- ciepłe nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się z brązami jeszcze nie oswoiłam, ale mam w planach zużyć paletkę Au Naturel, więc pewnie brązy staną mi się bliższe.;DD
    Chłodne kakao bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zawsze myślałam że brązy to na pewno nie dla mnie ;)

      Usuń
  4. Cienie super, słyszałam o nich ale nie wiedziałam, że są tak tanie:) W wolnej chwili wybiorę się do INGLOT'a i wybiorę coś dla siebie:) A makijaż uroczy! Brąz jest kolorem harmonijnym do brązowej tęczówki więc na co dzień jest idealny ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam że są droższe :) są na prawdę bardzo fajne ;)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi sie to zestawienie kolorków : )

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...