wtorek, 22 maja 2012

Fiolety

Hej Dziewczyny ;)

Ostatnio słyszałam że fiolety nie pasują do brązowej tęczówki, a ja uważam że pasują, zmalowałam coś na szybko, i nadal zapuszczam brwi więc proszę o wyrozumiałość :)

Mój ulubiony ciemny fiolet Peggy Sage, jest mocno na pigmentowany, na bazie trzyma się cały dzień, i nie osypuje się, jedyny minus to taki że ma dość mocny zapach taki dziwny chemiczny, ale po nałożeniu na oko go na szczęście nie czuć. Jest lekko satynowy, bez żadnych drobinek.


Najbardziej lubię go nakładać na całą powiekę, lekko blendować liliowym lub szarym kolorem i rozświetlać bielą wewnętrzny kącik, na jednym oku dla eksperymentu dodałam kreskę złotym eyelinerem i uważam że bardzo fajnie to wygląda ;)







A Wy jak uważacie fiolet pasuje do brązowych oczu czy nie ??

Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. no pewnie, że pasuje! Wg mnie nawet bardzo, ja swego czasu sie cała na fioletowo ubierałam, bo mi wszyscy mówili, że ładnie wyglądam =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje i to bardzo! Piękne oczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosz, ja od zawsze maluje sie fioletami :P wg mnie pasuje zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fiolet jest kapitalny do brązowej tęczówki, sama często uzywam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje. :) wyszło cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że pasują, dowodem są Twoje oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, czyli mit obalony :) Dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej:) dziękuję za odwiedziny. wiesz a propos tego pędzla z ecotools, tego wygładzającego, na upartego można nim nakładać podkład, ale naprawdę są lepsze w tej samej cenie. jeżeli masz dostęp do pędzli hakuro o to wiele bardziej polecam flat top h 51 - jest bardziej zbity, wchłania mniej podkładu i lepiej się nim pracuje.

    Bardzo ładny makijaż oka, fiolet ładnie współgra z kolorem Twojej tęczówki:) mnie niestety w fioletach nie za ładnie, chyba że w liliowym odcieniu:)

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki również
      Mam właśnie hakuro h51 i h52 i flat topa sigmy i lancrone, tylko z tego względu że bardzo lubię swoje ecotoolsy to ten mnie jakoś zauroczył, ale tak jak napisałaś u siebie to raczej taki bajer niż must have ;)

      Usuń
  9. Według mnie pasuję , ładne oczka masz :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...