piątek, 11 maja 2012

Komunijnie czyli trochę prywaty

Hej Dziewczyny ;)

Z braku czasu i aktualnie z braku aparatu ;p nie wrzucam żadnych recenzji i makijaży choć obiecuję że niedługo się poprawię ;) 
Byłam w niedzielę na komunii, dopisywała nam piękna pogoda więc tak dla prywaty dodam kilka zdjęć z imprezy ;)

Tak w ogóle to nie wiedziałam czy ten blog przetrwa dłużej niż miesiąc i czy ktokolwiek będzie chciał tu zaglądać, ale bardzo lubię tu wpadać i z Wami korespondować ;)

Napiszcie proszę czy interesowały by Was posty z out-fitami od czasu do czasu, czy raczej wolicie sprawy makijażowe i pielęgnacyjne ;) Czekam na komcie a tym czasem wstawiam skromne fotki:)

Rodzinka ;)

Ja z moim LUBYM :*

I mój nowy kumpel ;)

I fota znienacka 

Pozdrawiam :) 


23 komentarze:

  1. wyglądałaś bardzo elegancko. A tak nawiasem nie lubię komunii... siedzisz, jesz ewentualnie zabawia cię jakiś podstarzały wujek =p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Heh no dokładnie tak jak piszesz :)

      Usuń
  2. A mi się najbardziej podobaa Twój nowy kumpel ;) Zastanawia mnie jak ma na imię :) Może byś go ze mną zapoznała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, ze warto dla odmiany czasem wstawić post z outfitami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty jestes sliczna! i te Twoje wlosy <3 podoba mi sie Twoj blog dlatego dodaje Cie do ulubionych i licze,ze u mnie tez Ci sie spodoba i zostaniesz moja obserwatorka :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      na pewno zajrzę na bloga ;)

      Usuń
  6. Jej super wyglądasz, masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądałaś! :) P.s. zdradź, gdzie kupiłaś marynarkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) marynarkę kupiłam na allegro
      http://allegro.pl/elegancka-dwukolorowa-marynarka-mosquito-34-xs-i2330462570.html

      Usuń
  8. o a ja tego nie widziałam.
    ślicznie wyglądałaś kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...