środa, 16 maja 2012

Mazidła, ZSK i EBAY

Hej Dziewczyny ;)

Moja najukochańsza frakcja mi się skończyła więc musiałam zrobić kolejne zamówienie, dokupiłam do tego hydrolat oczarowy ponieważ postanowiłam znów zacząć go używać ;)


Na ZSK, tak jak pisałam ostatnio zamówiłam czystą spirulinę i mam nadzieję że będzie się sprawować równie dobrze jak ta maseczka z BU z dodatkiem masy perłowej, oraz zamówiłam zieloną glinkę, do tej pory kupowałam zieloną glinkę w saszetkach z dermaglinu o której napiszę niedługo, ale ta ze ZSK wychodzi o wiele taniej i również mam nadzieję że będzie równie dobra ;)
Zamówiłam też 2 buteleczki olejku z drzewa herbacianego, bo bez niego również już nie mogę żyć ;) i tu mam problem, ponieważ starsza wersja którą zamawiałam jeszcze w tamtym roku ma całkiem inny zapach niż te które dostałam wczoraj... i nie wiem czy to jest możliwe?? poprzednia buteleczka była moją pierwszą więc nie mam porównania z innymi i się zdziwiłam jak powąchałam go wczoraj, bo to 2 różne zapachy :/
Czy jest się czym martwić??


Dzisiaj z Ebay przyszły mi 2 śliczne naszyjniki, kosztowały nie dużo a wyglądają ślicznie, jeśli byłybyście zainteresowane to napiszcie to pokażę jak wyglądają w praktyce ;) 



Naszyjniki zakupiłam TU:

Pozdrawiam :)



10 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia jak to z tym Twoim olejkiem herbacianym, może dostałaś jaką felerną wersję, starą, źle przechowywaną albo coś tego rodzaju? :(
    Ja też dzisiaj popełnię zamówienie na ZSK.
    Zauważyłam że ostatnio wszędzie hydrolaty podrożały. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem, napisałam do ZSK ciekawe co mi odpiszą...
      Ja dawno hydrolatów nie kupowałam więc nie zwróciłam na to uwagi

      Usuń
  2. a może olejek był rozcienczony? nie mam pojęcia, nie miałam takiej przygody nigdy. a naszyjnik pierwszy jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobno to samo co zamawiałam ostatnio, nie jest rozcieńczony, zsk odpisali że ciągle mają od tego samego dostawcy tylko może różne serie i dlatego zapach się różni, czyli tak jakby nie powinnam się martwić, ale o ile tamten zapach jakoś znosiłam ten śmierdzi i mnie denerwuje, no ale cóż...

      Usuń
    2. jeśli działanie będzie takie samo to ja myślę że nie ma się czym martwić :)

      Usuń
    3. No właśnie o to się najbardziej martwię aby działał tak samo, ale może nie będę panikować za wczasu :))

      Usuń
  3. Na ten pierwszy polowałam jakiś czas temu na licytacji, nie wiem dlaczego o nim zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...