poniedziałek, 28 maja 2012

Muffiny z owocami i kruszonką

Hej Dziewczyny ;)

Z braku czasu na recenzje/makijaże, wklejam muffinki które ostatnio robiłam z owocami. 
Jest to najprostszy i najlepszy przepis na muffinki, które robi się błyskawicznie i zawsze wychodzą tak samo pysznie. Są mięciutkie, nie są suche i są na prawdę pyszne ;)

Jest to przepis podstawowy, do którego możecie dodawać wszystko co Wam pasuję, ja właśnie zrobiłam z owocami ;)

Przepis:
- 2 szklanki mąki pszennej
- 2/3 szklanki cukru
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka cukru z prawdziwą wanilią
- szklanka mleka
- 80-90 ml roztopionego masła
- 2 jajka.

Najpierw wsypujemy suche składniki, do nich dodajemy mokre i szybko niedbale mieszamy tylko do połączenia składników.
Źródło : Kotlet.tv

Ja moje muffinki zrobiłam jedne z jagodami, po wymieszaniu ciasta wsypałam na oko mrożone jagody, szybko wymieszałam i nakładałam do papilotek na 3/4 wysokości, górę posypałam kruszonką.
Jagodowe muffinki najszybciej zniknęły ze stołu więc były bardzo smaczne ;)




Drugie muffinki z tego samego przepisu zrobiłam różowe z jabłkami. Dodałam do ciasta różowego barwnika i pokrojone w małe kawałeczki jabłka.
 Jabłka przygotowałam osobno w miseczce, posypałam cukrem i cynamonem, na koniec dodałam do ciasta i wymieszałam, górę również posypałam kruszonką, wyszły równie dobre jak te z jagodami ;)






Wszystkim polecam te muffinki i czekam na relacje jak Wam wyszły jeśli spróbujecie ;) 

Pozdrawiam :)



6 komentarzy:

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...