wtorek, 1 maja 2012

Ogłoszenia parafialne

Hej Dziewczyny ;) 

NIEAKTUALNE


Dzisiaj nietypowy post. 
U Kasi - KatOsu widziałam puder Ben Nye Banana, który bardzo zachwalała, jest on koloru żółtego, jest kryjący i utrwala makijaż, neutralizuje czerwony kolor na twarzy i jest super do wszystkich rodzajów cery.

Chciałabym go zakupić lecz jest go aż 85 gram więc taka ilość nie jest mi potrzebna, i stąd ten post 
czy znalazły by się osoby dwie lub trzy, które wzięły by ze mną na spółkę ten puder?

Puder kosztuje 60 zł, koszty przesyłki wzięłabym na siebie, a Wy zapłaciłybyście tylko za puder i wysyłkę ode mnie do Was.

Czy któraś z Was miałaby ochotę wypróbować taki puder??


link do strony z przedmiotem : KLIK

Piszcie w komentarzach jeśli byłby ktoś zainteresowany lub na e-mail, adres u góry po prawej stronie ;)

Nieaktualne ;)

Pozdrawiam ;)


17 komentarzy:

  1. niestety ja jak na razie mam za dużo produktów kosmetycznych;<






    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę obserwować mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksenia
    Ten puder jest dośc dobry bo kiedyś nie namawiała moja koleżanka wizażystka na niego...ale innym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak usłyszałam, że żółty i redukuje zaczerwienienia, chociaż teraz w lecie nie mam za bardzo z tym problemu gorzej w zimie jak marznę na mrozie ;) i dobrze matuje tłustą cerę, to przyda mi się tym bardziej że mam ślub siostry nie długo ;)

      Usuń
  3. Ja bym się pisała. Do piątku dam znać. Napisz mi jeszcze skąd jesteś. Może byc na maila: sajjidaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj jedna z blogerek mi go właśnie poleciła i szczerze powiedziawszy jak slysze o nim kolejny raz to mam coraz wieksza ochote na niego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem niego strasznie ciekawa ;) mam nadzieję że się na nim nie zawiodę ;)

      Usuń
  5. Nigdy o nim nie słyszałam, ale zaczynam czytać i zaczyna mnie ciekawić...

    fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog Cudowne niestety diety padł, a że zostawiałaś u mnie komentarze i czytałaś togo zapraszam Cię na: http://cudownezdrowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za adres bo na pewno będę wpadać ;)

      Usuń
  7. Muszę poczytać więcej o tym pudrze i się zastanowię ;)

    www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nim słyszę, muszę o nim więcej poczytać. Zapraszam na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. odp na komentarz: hmmm... masz może o tym notkę? z chęcią dowiedziałabym się więcej :)

    PS hmm jak juz bedziesz go miala to z checia przeczytam o nim i zobacze real kolor jest chyba jeszcze kilka odmian badz kolorow

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm o pudrze myślę ze dopiero się pojawi a na ta chwile o mineralkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jeszcze mogłabym się zgłosić na jakąś część tego pudru?

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś otagowana: http://po-prostu-pastelowe.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...