wtorek, 15 maja 2012

Zielonyyy

Hej Dziewczyny ;)
Jak tam u Was z pogodą?? U mnie jak było tydzień pięknego upału, to teraz już od ponad tygodnia ciągle zimno i ciągle pada :(

Nabrało mnie dzisiaj na zielenie i uważam że pięknie podbijają brązową tęczówkę, znowu się pożalę że jak zwykle na zdjęciach gówno widać, te kolory jakieś się przezroczyste zrobiły w rzeczywistości makijaż jest ciemniejszy, no ale cóż fotografem nie jestem ;) i mam nadzieję że coś zobaczycie ;)

Po zewnętrznych stronach użyłam kameleona catrice, bliżej środka użyłam zieleni z paletki sleek original a w samym środku jasna zieleń z paletki sleek circus.





Ps: wybaczcie moje brwi, ale jestem w trakcie zapuszczania ;)


Użyte kosmetyki:


Pozdrawiam :)



12 komentarzy:

  1. uśmiech poproszę =)piękny makijaż =) niestety nie czuję się w zieleniach na powiece...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, aleś szybka ;) nie lubię się w uśmiechu na zdjęciach :P ja kiedyś myślałam że mi zielenie nie pasują ale się jakoś do nich przekonałam ;)

      Usuń
  2. Piękny makijaż. Ja również nie przepadam za zielenią na swoich powiekach, a właśnie powinnam ją nosić bo tak jak wspomniałaś podbija brązową tęczówkę, ale za to uwielbiam fiolety a one spełniają tę samą rolę hehe;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioletowy to mój ulubiony kolor ;) cud że jeszcze takiego makijażu nie wkleiłam hehe

      Usuń
    2. Więc koniecznie musisz go zmalować! I z niecierpliwością czekam na publikacje hehe;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż no i uwielbiam twoje tło! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym jakąś kreseczkę do tego dodała :D
    Całość bardzo przyjemna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dodać ale stwierdziłam że może makijaż będzie już za ciężki, ale oczywiście jak kto woli :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda trochę inaczej, bardziej wyraziście i te moje miny srającego kota do zdjęć nie dodają mu uroku hehe

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...