wtorek, 26 czerwca 2012

Fiolet i pomarańcz

Hej Dziewczyny ;)

Chciałam zrobić pomarańczowo zielony makijaż, jednak coś mi się w trakcie odwidziało i postanowiłam zamiast zieleni dać fiolet i odrobinę granatu, efekt nie do końca mi się spodobał no ale uważam że nie jest najgorzej. Wydaje mi się że połączenie pomarańczy z fioletem wyglądało by lepiej przy matowych cieniach (takie pewnie niedługo wypróbuję ;)) i takie kolory idealnie pasowałyby do zielonej tęczówki o jakiej zawsze marzyłam ;)

Pomarańcz z zielenią innym razem ;)
Użyłam samych cieni inglota : 407, 445, 446, 428, 395.









Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. śliczne oczy i makijaż :)

    a co do cieniowania to u mnie zagości na pewno na jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się podoba i lubię cienie z błyskiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super ♥

    zapraszam Cię na:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba! połączenie kolorów i cieniowanie... :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...