wtorek, 5 czerwca 2012

Inglot fiolety

Hej Dziewczyny ;) 

Kolejne cienie z inglota, które zakupiłam ostatnio numerki 445 i 446.

445 to taki niby jasny fiolet, niby przybrudzony róż z domieszką szarości, ciężko mi opisać ten kolor,  wykończenie perłowe, bardzo ładny kolor od razu przypadł mi do gustu.

446 ciemny oberżynowy fiolet, śliczny odcień, wykończenie także perłowe.

Ciężko mi było uchwycić te kolorki na zdjęciach, jasny kolor aparat trochę zjadł więc lekko wyostrzyłam zdjęcia.










Pozdrawiam ;) 


19 komentarzy:

  1. uwielbiam fiolet na ciemnych oczach =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) a tak jak pisałam pod ostatnią notką czytałam na jednym blogu że fiolety nie pasują do brązowej tęczówki, ja mam inne zdanie ;)

      Usuń
  2. śliczny makijaż!!! super te cienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie. :) bardzo ładne te fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ! Jakie te odcienie sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię fiolety na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że dużo dziewczyn lubi fiolety i bardzo dobrze :))

      Usuń
  6. discount bikes london
    Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.cheap bikes

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny borowy kolor, ja bardzo dobrze czuje sie w tym odcieniu, chyba sie zaopatrze w taki zestawik:) makijaz piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaopatrz się bo cienie są na prawdę fajne ;)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...