sobota, 21 lipca 2012

Blue Jeans & Neon Orange

Hej Dziewuszki :) 

Czy Wam też te dni ostatnio tak szybko lecą że ledwo się zacznie poniedziałek a już sobota i niedziela i tak wkoło?? 
Jakoś mi brakuje czasu na makijaże, a sama codziennie noszę zwykły dzienny delikatny makijaż, więc postanowiłam pokazać Wam mój dzisiejszy outfit ;) nie jestem blogerką modową i modelka do zdjęć też ze mnie żadna (więc wybaczcie mój fotograficzny nieprofesjonalizm :p) ale od czasu do czasu będę pokazywać jakieś outfity ;) 





Koszula - H&M
Spodnie - Reserved
Buty - Atmosphere 
 Buty są mocno neonowo pomarańczowe, na zdjęciu wyszły jednak jaśniejsze 






Pozdrawiam ;)



9 komentarzy:

  1. Jaka Ty jesteś szczuplutka, buciki cudeńko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetny blog :) bardzo mi się podoba. POOBSERWUJEMY SIĘ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szpilki, od razu rzucają się w oczy :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula! Uwielbiam wszystkie jeansowe rzeczy prócz spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge przestac czytac Twoich postow. Zdecydowanie dodaje do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do siebie:) buziaki Magda xx

    www.maagdzia21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...