niedziela, 29 lipca 2012

Groszki ;)

Hej Dziewczyny ;) 

Wczoraj byliśmy na piffku ze znajomymi, u mnie ostatnio piękna pogoda ponad 30 stopni więc mogłam nareszcie założyć coś lżejszego ;) 
Uwielbiam groszki i zawsze jak coś znajdę w groszki muszę kupić, nawet jeśli mam już coś podobnego w domu ;) Gdy zobaczyłam tą spódniczkę od razu się w niej zakochałam ;) 

Top - H&M
Spódniczka - Bershka
Naszyjnik - H&M
Buty - F&F

Pozdrawiam i życzę Wam tak pięknej pogody jak u mnie ;) oby się tylko u mnie nie zepsuła ;)


12 komentarzy:

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...