piątek, 13 lipca 2012

Mała zmiana

Hej Dziewczyny ;)

Troszkę zapuściłam bloga ponieważ nie miałam aparatu, ale mam zamiar już niedługo powrócić z nowymi postami ;) 

Zmieniłam troszkę wygląd bloga i stąd ten post abyście mi napisały czy wchodząc na niego jest czytelny czy może coś Was denerwuje i należy to zmienić, chodzi mi głównie o to że boczny pasek zrobiłam transparentny i może wydawać się mało czytelny dla niektórych z Was, zmieniłam również czcionkę i napiszcie czy dobrze się ją czyta ;)  chciałabym żeby wchodząc na mojego bloga nikt nie czuł się zakłopotany że czegoś nie może znaleźć lub coś źle widać.

Czekam na wszystkie sugestie ;)

Mam również do sprzedania pędzelek maestro i podkład revlon, zapraszam na aukcje może komuś się przyda ;)

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3493638


Pozdrawiam i życzę miłego piątkowego popołudnia ;)




10 komentarzy:

  1. Hej! :)
    Nowy wygląd bloga podoba mi się, chociaż mam kilka sugestii, może akurat się zgodzisz z nimi :)
    Nagłówek bloga, jeśli się da, mógłby być niższy, zajmowałby wtedy mniej miejsca, na pierwszy rzut oka widać by było więcej treści. Pasek boczny jak i inne elementy z przezroczystym tłem mogłyby mieć tło na wpół przezroczyste. Efekt byłby niezły, a wzrosłaby czytelność. Czcionka jest troszkę nieczytelna, aczkolwiek jest bardzo ciekawa. Weszłam również na Twojego bloga przez telefon, aby zobaczyć jak tam się będzie wyświetlał i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek boczny faktycznie mógłby byc po prostu biały. Mnie osobiście troche cieżko czyta sie czcionki pisane, szczególnie gdy nie mają one polskich znaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. takze poleciłabym zmianę czcionki na mniej "dekoracyjną" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny za wszystkie sugestie :)
    Tak myślałam że ta czcionka mimo że ładna bo mi się podoba ;) heh jest trochę mało czytelna już idę zmieniać;)

    A da się zrobić tak żeby było półprzezroczyste?? jeśli wiecie to dajcie znać, jak nie to zmienię jednak na białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, jaśniej się zrobiło. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się szata bloga. Jest ciekawa i bardzo jasno się u Ciebie zrobiło.
    Fajnie, że jesteś. Czekam na wpisy i makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się wszystko podoba:) Lubię jak jest biało:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...