niedziela, 15 lipca 2012

Nowy brat do pędzelkowej rodziny

Hej Dziewczyny ;)

Do tego pędzelka podchodziłam jak kot do jeża, tyle razy brałam go do ręki w Rossmannie i ciągle odkładałam z powrotem na półkę. Wreszcie gdzieś około 1,5 miesiąca temu wpadłam na to że mam same pędzle do oczu z naturalnego włosia i postanowiłam kupić wreszcie syntetyczny pędzelek ET.

 Gdy go użyłam pierwszy raz to się zastanawiałam czego ja tego pędzla wcześniej nie wzięłam. 
Pędzelek jest rewelacyjny, mięciutki, bardzo gęsty, sprężysty, delikatny, nie rozczapierza się i nie wychodzą z niego włosy a prałam go już wiele razy, nie drapie po powiece co zdarza się moim maestro  z naturalnego włosia. Idealnie nadaje się do matowych, brokatowych i perłowych cieni z którymi pędzle maestro sobie nie bardzo radziły. 

Jest wielofunkcyjny, robię nim makijaż całego oka przy makijażu dziennym, nakładam jasny cień na całą powiekę, później dzięki temu że jest lekko zakończony w szpic idealnie nadaje się do przyciemnienia załamania (nakłada i od razu dokładnie rozciera cień) i na koniec rozświetlam tym samym czubkiem wewnętrzne kąciki rozświetlającym cieniem, oraz kładę jasny cień pod łuk brwiowy. Czepiłam się go jak rzep psiego ogona i używam dzień w dzień, chyba zakupię drugi bo muszę go ciągle czyścić między nakładaniem jasnego i ciemnego cienia.
Pędzelek zakupiłam w Rossie, kosztuje ok 16 zł.

Eco Tools mogło by wpaść na pomysł wypuszczenia więcej pojedynczych pędzli do oczu, nie chce kupować zestawu, a przydałby mi się taki ecotoolsowy puchacz do rozcierania, mała kulka i taki średni  języczkowy.

Wybaczcie że pędzelek jest brudny ale jak już pisałam ciągle go używam ;)




Macie ten pędzelek? Czy Was też zachwycił tak jak mnie? Jeśli nie to ja go bardzo polecam ;)

Pozdrawiam ;)


13 komentarzy:

  1. uwielbiam swój pędzel z Eco Toolsa do nakładania pudru. Ja go uzywam do podkładu a potem od razu nakładam brązer i nie ma problemu z łączeniem tych dwóch produktów =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel do pudru też uwielbiam, ja do nakładania podkładu czasem używam tego grubego po brązera, świetnie nakłada podkład ;) Właśnie to jest w tych pędzlach najfajniejsze że nie trzeba ich używać zgodnie z przeznaczeniem tylko można ich używać jak tylko nam pasuje ;)

      Usuń
  2. o, taki koszyczek przydałby mi się na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie z artykułami biurowymi za 5 zł :)

      Usuń
  3. ładna rodzinka :) musze kupic jakies pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde ja to tylko wzdycham do tych twoich pędzleków! al ja sie przyznaje bez bicia ja pędzelkomaniaczka jestem ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zapraszam do mnie na lakierowe rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam te same pędzle + inne w tym samym przyborniku :D Mam jeszcze taki pojemnik na waciki i patyczki z oryginalnym przeznaczeniem na spinacze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pędzel z Ecotools do bronzera najlepszy jaki kiedykolwiek miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten pędzelek i go uwielbiam! jest mięciusi i przy okazji bardzo zbity!
    świetne pędzelki, bardzo łatwo dostępne i niezbyt drogie :):)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...