czwartek, 26 lipca 2012

Wizaż i blogi to samo zło - jedwab natura silk

Hej Dziewczyny :)
Wizaż  blogi to dokładnie samo zło, co nowego przeczytam to zaraz się okazuje że jest mi to potrzebne ;)

Jak już kilka razy mówiłam moje włosy nie są zniszczone, nie rozdwajają mi się końcówki więc oprócz szamponu (teraz mydła) i odżywki nic mi więcej do szczęścia potrzebne nie było. Odkąd czytam wizaż.pl i Wasze blogi oraz przeszukuję internet to ciągle wypatruję coś nowego co jest mi potrzebne. 

2 miesiące temu będąc w drogerii natknęłam się na jedwabną kurację z mariona, nie wiedziałam czy ją wziąć czy nie bo tyle czytałam o jedwabiach a jakoś zawsze się broniłam przed ich zakupem, ale że kosztował aż 5 zł no to wzięłam. 

Producent obiecuje:

Jak najbardziej zgadzam się z tym co obiecuje producent:
- świetlisty połysk jak najbardziej tak, włosy pięknie się błyszczą, sama bym tego może nie zauważyła, ale pewnego razu po umyciu włosów i zastosowaniu tej odżywki mój chłopak się mnie zapytał "ale Ci się włosy świecą, tłuste takie masz czy co?" a przecież sam widział jak pół godziny temu myłam włosy hehe, czyli błysk jak najbardziej jest :)
- włosy są bardzo sprężyste, lejące, moje proste druty stają się jeszcze bardziej proste co może i nie jest akurat najlepsze ;) , gładkie i sprężyste.
- a co najważniejsze na prawdę włosy są bardzo mięciutkie po jej użyciu, są milusie jak aksamit jakby były wyprasowane żelazkiem ;)
- pięknie pachnie i zapach na włosach długo się utrzymuje.

Producent zaleca użycie jednej kropli ale ja na moje długie włosy używam 2 krople, w zupełności wystarczy. Plusem jest opakowanie z pompką, pompka chodzi dobrze, nie zacina się, opakowanie jest plastikowe, i tak jak już pisałam kosztuje 5 zł.

Gdzieś kiedyś czytałam że jedwabiu nie powinno się za często używać bo podobno przesusza włosy ??? nie wiem czy to prawda, ale trochę wzięłam sobie to do serca ;P i ja go używam 2 razy w tygodniu a czasem nawet tylko raz.

Skład :

Opinie jedwabiu na KWC:

Ostatnio zaczęłam znowu używać mojego oleju sesa, i mam nadzieję że włosy jeszcze szybciej będą rosły, zakupiłam również płyn facelle i mam zamiar myć nim włosy ;) tylko że dziewczyny piszą o różowym płynie a ja kupiłam niebieski, nie wiem czym się różnią, zdam relacje jak się sprawuje ;)

Używacie jedwabiu do włosów? z jakiej firmy lubicie najbardziej?


Dodatkowo zapraszam na moje aukcje na allegro
KLIK


Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. moje końcówki na szczęście w porządku, zero problemów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, nigdy się nie rozdwajały i rzadko odwiedzam fryzjera, ostatnio byłam chyba 2 lata temu ;P ale to jest siła internetu heh ;)

      Usuń
  2. moje końcówki się puszą jak i reszta włosów ale jedwab sobie z tym radzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są proste jak druty, chciałabym żeby się choć trochę puszyły ;)

      Usuń
  3. też kiedyś używałam tylko szamponu. Ba, bez odżywki. A teraz nie mogę zliczyć tego co mam =D Mam teraz jedwab z biosilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biosilka nie miałam, ale jak kupiłam ten mój i chciałam coś o nim poczytać na necie to tak mi się wydaje że gdzieś czytałam że podobno ten z mariona ma lepszy skład niż biosilk, ale jak Ci służy to dobrze :)

      Usuń
  4. ooo tak to samo zło♥ najgorsze jest oglądanie i robienie listy zakupów, moja sie nie konczy :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się, ja dziś w deszcz pobiegłam do apteki po mgiełkę do włosów Seboradin, bo na blogu o niej było

    OdpowiedzUsuń
  6. siostra mi go dziś kupiła i nie wiem czy go stosować na końce.. raz się żyje :) Nsjwyżej obetnę je ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używaj ale niezbyt często bo wtedy efekt odwrotny i może je przesuszyc ;)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...