czwartek, 23 sierpnia 2012

Jak coś do wszystkiego to nie zawsze do niczego

Hej Dziewczyny :)

Ostatnio głośno zrobiło się na temat mycia włosów płynem do higieny intymnej Facelle, więc postanowiłam również go kupić i przetestować. 
Odstawiłam ostatnio mydła do mycia włosów, ponieważ używam olei i innych szamponów leczniczych, a żeby zmyć olej mydłem musiałam trochę się namachać, potrzebowałam więc czegoś co szybko zmyje olej i coś delikatnego aby używać w dni w których nie używam leczniczych szamponów.

 Po przeczytaniu że owy pły zawiera kwas mlekowy i mocznik oraz ma kwaśne PH, od razu pobiegłam do rossmanna, ponieważ na moją chorą skórę powinno to działać dobrze. 




Najpierw kupiłam wersje Fresh, później dokupiłam sensitive, ten w środku ma jeszcze starą szatę graficzną. Sensitive i fresh różnią się tylko jednym składnikiem w składzie, fresh ma dodatek Cl 42051.

Skład sensitive:
 Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Glycerin, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sorbitol, Urea, Propylene Glycol, Allantoin, C12-15 Alkyl Lactate, Parfum, Serine, Sodium Lactate, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Ethaxydiglycol, Bisabobol, Potassium Sorbate, (fresh Cl 42051).

Płyn ma konsystencje żelową, jest przezroczysty, gęsty, bardzo dobrze się pieni, niewielka ilość wystarczy abym miała na głowie mega piane. Jest delikatny, skóra głowy po nim jest uspokojona i nie swędzi.
Ładnie pachnie i bardzo dobrze myje, na zmycie olei z włosów wystarczy mi jedno mycie, włosy są później świeże i puszyste.
Nie zauważyłam różnicy pomiędzy stosowaniem płynu sensitive a fresh.

Wszystkie moje butelki kupiłam w promocji za 4,69 zł.
Pojemność 300 ml. Dostępne w Rossmannie.

Będąc 5 dni na wakacjach zabrałam jedną butelkę tego płynu i miałam spokój z żelem pod prysznic, szamponem i płynem do hig. int., ponieważ cała myłam się tylko tym płynem. Używał go nawet mój chłopak i też mył się nim od stóp do głów ;)
Świetnie myje ciało, nie wysusza skóry, nie ściąga. Kilka razy umyłam nim nawet twarz, świetnie zmywa makijaż, nie podrażnił mojej cery, nie wyskoczyły mi żadne niespodzianki.

Z czystym sercem go polecam, u mnie sprawdza się super więc może i u Was się sprawdzi jeśli go jeszcze nie używałyście. Jeśli używałyście to podzielcie się swoimi doświadczeniami. 

Pozdrawiam ;)





10 komentarzy:

  1. nie używałam jeszcze tych produktów z Facelle, ale mam zamiar wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyczuwam podobieństwo w temacie do mojej poprzedniej notki =D osz ty =p haha, muszę go kupić jak tylko skończy mi się BD =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no tylko u mnie sie akurat mój sprawdził ;) kupuj, kupuj ;)

      Usuń
  3. Mam wersje sensitive i moje włosy ją uwielbiają! Świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię chusteczki do higieny intymnej z tej serii, używane zgodnie z przeznaczeniem ;) Tego żelu jeszcze nie próbowałam, ale wszyscy piszą o nim tyle dobrego, że mam nadzieję, że starczy na niego miejsca podczas moich zakupów w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podzielam Twoje zdanie o tym płynie,u mnie również się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...