piątek, 24 sierpnia 2012

Miętowa czekolada

Hej Dziewczyny;)

Dziś w roli głównej green pistachio z KOBO, ale jak zwykle w rzeczywistości kolor jest bardziej żywy i nasycony. Miętową perłę połączyłam z chłodnym brązem, podobny makijaż miała kiedyś KatOsu na swoim kanale i postanowiłam zrobić sobie coś podobnego. Mi takie połączenie bardzo się podoba.





Użyte kosmetyki:
Cienie: Kobo 213, Inglot rainbow 117 R, Inglot 395
Czarna kredka wibo lovely
Eyeliner Pierre Rene
Tusz Rimmel Glam Eyes

Pozdrawiam ;)


26 komentarzy:

  1. Jakie idealne brwi! Makijaż piękny, nigdy nie uda mi sie takiego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię swoich brwi :/, no coś Ty, żałuj że nie widziałaś moich makijaży jakieś 3 lata temu, gdy myślałam że do malowania oczu posługiwała mi tylko pacynka ;p

      Usuń
  2. Śliczny kolor ten pistachio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekny ten cien z KOBO, slucznie wyglada z brazem

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przypomina mi wnętrze muszli :) A brwi dobre, nie wiem, co chcesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie są dziwne, jedna jest inna od drugiej, włosy mam grube, długie i czarne ale rzadkie i mam przeswity po wewnętrznych stronach, nie maluje ich bo wtedy się głupio czuje bo są wtedy bardzo widoczne ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja znowu uwielbiam Twoje ;)

      Usuń
  6. śliczny jest ten pistacjowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kreska! Ja ciągle nie potrafię takiej namalować równo na obydwu oczach :) ale trening czyni mistrza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja niestety też mam problem, zawsze lewe oko wychodzi mi ciutke inne ;)

      Usuń
  8. muszę się do Ciebie wprosić na kurs malowania ;)

    :*

    będzie mi bardzo miło, jeśli zagościsz u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi szczeliłaś komplementa ;)

      Usuń
  9. uwielbiam połączenie mięty z czekoladą, zarówno kolorów, jak i smaków :D śliczny makijaż :) bardzo staranny i dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy makijaż. Świetna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Kochana, niezle Ci to wyszlo, naprawdę zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie. Świetnie Ci pasują te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! do brązowych oczu to już w ogóle nieziemsko pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...