wtorek, 14 sierpnia 2012

Trochę o moim problemie - olej neem i sesa

Na wstępie chciałam powiadomić, iż dodałam nowe zakładki na blogu i może będzie ich więcej, dodałam zakładkę makijaże w którym można znaleźć po kliknięciu w słowo moje wszystkie makijaże w jednym miejscu, oraz sprzedaż/wymiana, mam kilka rzeczy które leżą nie używane a może komuś się przydadzą, zachęcam do odwiedzin może znajdziecie coś dla siebie.


Moim problemem jest Łojotokowe Zapalenie Skóry Głowy, borykam się z tym już kilka lat, od ponad 1,5 roku nie myje włosów szamponami drogeryjnymi, stosuje naturalne mydła lub czasem szampon dla dzieci, unikam SLS, które dodatkowo podrażniałyby moją skórę. 
Byłam u dermatologów, używałam płynów sterydowych, niezliczone ilości różnych szamponów leczniczych i różne maści, balsamy i kremy na skórę głowy. Pomagały mi jedynie sterydy lecz po ich odstawieniu problem wracał, ale przecież sterydów do końca życia brać nie będę ;(

Postanowiłam ostatnio że może poleczę się na własną rękę i poszukam naturalnych ziołowych leków na tę przypadłość.  Trafiłam na olej Neem, który jest podobno lekiem na wszystko.

***
 Według Ajurwedy neem przynosi wszechstronne zdrowotne korzyści, dzięki antyseptycznemu, przeciwgrzybicznemu, odkażającemu oraz łagodzącemu działaniu. Olejek przeznaczony jest do stosowania na skórę i na włosy.

Olejek Neem ma kojące i łagodzące właściwości w następujących stanach:

- stosowany jest na opuchlizny i wysypki skóry, poparzenia i skaleczenia, świąd skóry głowy, łupież, wszy, czyraki etc.

- jest naturalnym środkiem odkażającym, goi drobne rany
- łagodzi zaczerwienienia skóry
- pozytywnie wpływa na włosy, sprawia, że są zdrowe i pełne życia.

Tekst pochodzi z KLIK

Olejku użyłam dopiero 3 razy na włosy, i kilka razy na twarz, na twarzy nie mam ostatnio w ogóle krostek, ale nie wiem czy to jest spowodowane używaniem tego olejku czy tego że ostatnio się opalałam, a jak wiadomo słońce przysusza krostki. Niemniej jednak nie zaszkodził mojej skórze na twarzy a cera z każdym dniem wygląda bardzo dobrze ;) 

Jeśli chodzi o skórę głowy, 2 razy mieszałam go z sesą a wczoraj nałożyłam go raz solo.

 To co mogę o nim powiedzieć to to że śmierdzi niesamowicie brzydko, siedząc dzisiaj w pokoju, mama z tatą wchodząc do domu zapytali się co tak śmierdzi starą krową i moczem, pomyślałam wtf ??? mama podeszła do mnie i powiedziała że ode mnie tak śmierdzi, więc jeśli nie wąchaliście tego oleju to sobie wyobraźcie jak daje po nosie :/. Jak ktoś myśli że sesa  śmierdzi to niech sobie powącha Neem ;) zmieszany z sesą jeszcze jakoś daje rade ale solo, jest nie do wytrzymania.
Mam nadzieję że jednak pomorze mojej skórze głowy, bo tylko dla tego mogę ścierpieć ten okropny smród



Czy są w blogosferze osoby które również cierpią na ŁZS Głowy?? może polecicie mi jakieś naturalne sposoby które Wam pomogły?


Pozdrawiam ;)

27 komentarzy:

  1. Lepiej jest pocierpieć zapachem jeśli przynosi ukojenie, na pewno znajdziesz kogoś kto też się z tym zmaga i Ci pomoże :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieje że pomoże, najgorsze jest to że wydaje mi się że jest to mało rozpowszechniony problem i dermatolodzy jakoś za bardzo się do tego nie przykładają, co rusz przepisują nowe i to na dodatek drogie leki i każą przychodzić za 3 tygodnie jak się sprawdzi to ok jak nie to znowu przepiszemy coś innego, a ja się czuje jak królik doświadczalny :/

      Usuń
  2. stara krowa i moczem:D hehe wiem cos o tym , sama to poczułam:) daje rade :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po szamponach z SLS mam łupież i tylko delikatne sz4mpony dawają radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odstawiłam SLS w pielęgnacji skóry głowy i ciała i bardzo mi to służy :)

      Usuń
  4. oby Ci pomógł ten olejek, zapach warto przecierpieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałoby mi coś pomóc to ścierpię wszystko :)

      Usuń
  5. nie mam takich problemów ale mam nadzieję, że się szybko z tym uporasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ci dobrze :) bo to okropne cholerstwo

      Usuń
  6. ja własnie powoli przekonuje sie na olejowanie :) podobno efekty mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. tiaa znam to, a z blogów polecam http://lojotokowaglowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie kilka dni temu wpadłam przypadkowo na ten blog ;) dzięki za polecenie ;)

      Usuń
  8. ksesnko, możesz napisać jak objawia się twoje łzs i jakie kroki poczyniłas? Mi wypadają włosy, mam łupież i swędzi mnie skóra głowy+plus krostki na niej:/ - dopiero niedawno poszłam do dermatologa i dowiedziałam się że to jest wlasnie łzs. Dostałam stieprox i wcierkę, na razie nie widzę poprawy :(

    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulo ;) moje ŁZS to żółte łuski na skórze głowy i bardzo mocne swędzenie, gdy nie używałam żadnych leków to swędzenie było tak silne że mało nie zadrapałam się na śmierć, co jest złe bo rozdrapywałam sobie tylko rany, tworzyło się więcej bakteri i było to takie błędne koło. Mi dermatolog na początek przepisał jakiś szampon i balsam na skórę głowy, nie pomogło więc później przepisał mi steryd, steryd pomagał czułam wielką ulgę, ale jak przesta łam stosować problem wrócił, z innymi dermatologami było to samo, ciągle sterydy, później poprosiłam o coś bez sterydów i niestety inne balsamy nie pomagały, teraz próbuje się leczyć sama na własną rękę, używam szamponu pirolam, który nawet mi pomaga i od tygodnia zaczęłam stosować szampon leczniczy zdrój, ale na razie nie widzę po prawy, jedynie od tego wszystkiego nie widać mi żółtej łuski na moich czarnych włosach ale swędzenie nadal jest :( może zrobię osobną stronę na blogu o moim łzs i będę tam opisywać moje poczynania, ten problem jest bardzo bagatelizowany a te osoby które go mają wiedzą że jest to bardzo uciążliwe ;( jaką wcierke dostałaś?

      Usuń
  9. oooj to widzę poważnie...u mnie aż tak nie jest, skóra swędzi i jak drapie to schodzi ale nie aż tak... wcierka jest robiona w aptece, na pewno na alkoholu i pewnie jakimś salicylu, ale nie powiem ci dokładnie gdyż nie mogę się rozczytać bo tym lekarsko-farmaceutycznym piśmie :P Moje leczenie trwa dopiero 2tygodnie, dermatolog mnie ostrzegła że potrwa min. pół roku..do tej pory myślałam że łupież czy wypadanie włosów to po prostu zwykła rzecz, tzn nie powiązana z chorobą, myślałam że to może farba, brak witamin, ale nie coś takiego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ;( to jest porąbane bo podobno tego w ogóle się nie da zlikwidować na zawsze, albo da się ale później powraca, więc jesteśmy chyba skazane na walke z tym do konca życia, nie wyobrażam sobie jako stara babunia smarować sobie skalp maśćmi hehe ;)

      Usuń
  10. a jeszcze dopytam - jak u Ciebie z Sesą, nie podrażnia Cię? Mnie skóra swędzi najbardziej za uchem, a jak nałożę sesę to nie mogę przestać się drapać :/

    Paula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie podrażnia ale jakoś nawet nie zwróciłam uwagi, hmmm musze się przyjrzeć

      Usuń
  11. Ja stosowałam glinkę marokańską do mycia włosów, lub zestaw typu: delikatny szampon bez chemii + maska z glinki. Olejowanie przed myciem włosów co drugie mycie. Widze wyraźną poprawą, mogę myc co 2- 3 dzień i skóra nie wraca do stanu pierwotnego, czyli gorszego.
    mt

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama borykam się z tym problemem i znalazłam że pomaga miód maski z miodem spłukiwane wodą z odrobiną octu jabłkowego. Bez warunkowo należy wystrzegać się SLS i podobno unikać kwasu oleinowego w kosmetykach do twarzy i włosów, a kwasu oleinowego jest pełno w oliwie z oliwek oleju z migdałów, moreli, sezamu, i podobno właśnie w neem, ale sama mam nadzieje że to nie prawda bo również zamierzam używać sese. Na razie przeszłam na szampony i odżywki Khadi.Natomiast po składach szamponów organicum widzę że powinny być jak dla mnie stworzone. Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi zupełnie wyleczyły ŁZS Głowy szampon z łopanek przeciwłupierzowy który kupuję w sklepie ukraina shop, niestety jest to produkt rosyjski czy też ukraińki i raczej nie dostaniesz go w inny sposób, link:
    http://ukrainashop.com/opis/3624641/szampon-lopianowy-przeciwlupiezowy-lupiez-bez-sls-sles-silikonow.html
    kosztuje ok 20 zł, wiec jeszcze nie jest to majatek, a zawsze można spróbować, nic nie tracisz bo napewno nie zaszkodzi.Dla mnie to byłmprawdziwy cud, po ok 8 lat zmagania się z tą chorobą mam spokój, i nie musze używać żadnych wcierek, sterydów czy olejków. Pierwsze rezultaty widać po 3-4 dniach tak więc cierpliwośći. Jak się okaże że na ciebie też działa, polecam ci podrasować swoja skórej głowy polecam ci wzmocnić ją jak i zarówno cebulki balsamem na bazie z pijawki link:
    http://ukrainashop.com/opis/2983240/balsam-przeciw-wypadaniu-wlosow-enzymy-pijawki-lekarskiej.html
    używaj go zawsze na umyte włosy, tzn, dwa razy umyj i nanieś na skórę przedziełek po przedizałku wcierając, trochę zabawy jest ale daje efekty, może powodować lekkie mrowienie, ale to ma pobudzić krwioobieg. Tak więc polecam ci to może pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  14. nice your site thanks for sharing love you all team good work keep it up

    Wifi Password Hacker
    Hack Wifi

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam.
    miałem podobny problem i zastosowałem:
    scrub siberica
    szampon siberica + po dwie trzy krople na przemian markowego olejku eterycznego z drzewa cedrowego lub paczuli(cuchnie)do każdego mycia włosów.

    Po czterech miesiącach stosowania ogromna poprawa i świąd skóry głowy minimalny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo często przyczyną wypadania włosów, łupieżu, trądziku na twarzy jest pajęczak- nużeniec, który bytuje w mieszkach włosowych.Niestety bardzo trudny do wyleczenia, a tylko nieliczni lekarze znają temat i zlecają badanie bakteriologiczne na obecność demodex.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami problemem jest nużeniec, oby u Ciebie tak nie było. Zgadzam się z przedmówcą, bardzo trudny do wyleczenia.

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...